nou een troost,, als hij het wel red,, heb je een prachtpaardje,, maar ze kunnen er nergens wat aan doen? ook nergens opereren over een tijdje?? iedereen wenst je al veel sterkte dat wens ik je ook,, en geef maar een extra lieve knuffel aan je prachtige mooie veulen!!!
Jeetje...wat vreselijk zeg! Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met alles wat je nu meemaakt! En ik duim heel erg hard voor je dat het goedkomt, t is zo'n knap ventje...
jeetje.....woorden schieten tekort, wat verschrikkelijk en wat een beauty van een veulen!!! Hoop echt dat hij het redt en maak je a.u.b. zelf geen verwijten, je hebt toch alles gedaan!! Heel veel succes en sterkte de komende tijd!
nou ik kom net terug van de kliniek en we hebben met de hoofdarts gepraat ,we gaan het een week proberen met de medicatie ,fysiotherapie en electroschokjes .Het moet in een paar dagen echt aanzienlijk veranderen anders moeten we helaas volgende woensdag afscheid nemen .Maar hij vecht zo hard en er was al een hele lichte progressie te zien dat ze er toch voor willen gaan .De kansen zijn ongeveer 50% en ik hoop echt voor één keer dat ik bij de goeie kant zit .Ik hoop dat jullie heel hard voor hem gaan duimen ,dat doe ik ook . Ik had nog geen naam maar ik ga nu mss wel eentje zoeken (Bwp = F) ,wat dachten jullie van FIGHTER ? Ik hou jullie allemaal op de hoogte ,hoor ,alvast bedankt voor al de opbeurende reacties en ik hoop dat ik me niet aan de verkeerde strohelm vastklamp
Fighter past precies, ik duim voor je dat hij het redt, hou de moed erin en denk er maar aan dat ze daar alles voor hem zullen doen!! Hou je ons allemaal op de hoogte?
Volgens mij hoef je niet verder te zoeken naar een naam, Want de pefecte naam heb je al gevonden als ik zo je verhaal lees. Veel sterkte deze week met je FIGHTER! Groetjes Cindy.
ooh , ik hoop zo dat het goed gaat komen met fighter. Ik ga heel hard voor jullie duimen en ik hoop dat jullie aan de goede kant van de 50% zitten... Het is echt een schatje..
Maar hij vecht zo hard en er was al een hele lichte progressie te zien dat ze er toch voor willen gaan
En dat is heel heel belangrijk, ze rekken het niet als ze er niet in geloven. Hij doet zelf ook heel goed zijn best! Positief denken, het gaat goedkomen!
Fighter is een prachtige naam, ook ik zal heel hard voor hem duimen!! Ik hoop dat de progressie van vandaag zich verder zet de komende dagen!! En ik ben zelf al een paar keer in de kliniek van Ternat geweest en ik denk niet dat ze daar zouden verder gaan als ze denken dat het niet goed kan komen, dus je moet erin blijven geloven!
Ik duim ook mee voor jou en voor Fighter - als alles goed gaat , lijkt het zo vanzelfsprekend maar dat is natuurlijk niet zo. Laten wij met zijn allen hopen dat de progressie doorzet. Veel sterkte nog