merries die overtijd zijn...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lizzy_lisa

Re: merries die overtijd zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 11:22

Neonlight schreef:
lizzy_lisa schreef:
Het lijkt er op dat dit jaar veel merrie`s over tijd zijn. Bij ons hebben onder tussen 2 merrie`s een veulentje gekregen en die (toevallig)hebben allebei 253 dagen het veulentje gedragen. Deze merrie Lizzy heeft vandaag 358 dagen dracht. Maar nog steeds niets Boos! Het zal wel met het weer te maken hebben.

Op 253 dagen is het toch niet levensvatbaar?

Sorry type foutje. Ik bedoelde dat de merrie`s 353 dagen drachtig zijn geweest. Clown

Lizzy heeft trouwens wel een groot vol uier maar is nog NIET aan het kegelen, in 2004 toen haar veulentje geboren werd, heeft ze 6 dagen staan te kegelen waarvan de laatste 3 dagen letterlijk de melk eruit liep, als ze ging lopen. Haha! Dus wie weet wat ons dit jaar te wachten staat Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:42

Evottie is 21 april 11 maanden drachtig. Morgen dus. Vorig jaar was ze 10 april 11 maanden en toen kwam het veulen pas 24 april. Haar uier is al groot en haar banden al verslapt. Was vorig jaar ook al dagen zo, vrijdagsmiddags begon ze toen te kegelen en vrijdagsavonds om half 12 was het veulen er. Dus ik meld me aan bij de praatgroep, dit kon wel weer eens even duren, of niet. Ik weet het niet.

lizzy_lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:51

Hiep Hiep Hoi LIZZY is aan het KEGELEN!! Misschien vanavond of vannacht? Pling

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:31

Eerste merrie (Karanda) is 22 april uitgeteld, maar zit nog steeds in de ontkennigsfase....behalve een dikke buik niks te zien! Vorige keer was ze ook 3 week overtijd, dus 't zal wel weer die kant op gaan. Haar moeder droeg ook altijd een jaar.
Nummer 2, onze Natas, doet het beter, is half mei uitgeteld en begint nu netjes meer uier te krijgen en wat moe te worden.

Mijn echtgenoot is 7 mei jarig en we hebben groot feest dan.
Wedden dat...............

lizzy_lisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:24

YESSSSS vanavond is Lizzy om 20.30 uur bevallen van een groot hengst veulen . Zie foto`s hier in een ander topic. Zie bevalling Lizzy.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:57

Irish heeft vorig jaar 1 maand en 3 dagen overgelopen! Aan jullie de eer om het record te breken Tong uitsteken

nicoletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:58

hai ik kan begrijpen dat je er gek van wordt als ze over tijd lopen die van mij was 2 1/2 week over tijd en het uier zag er zo uit op de dag dat het veulen kwamAfbeelding deze merrie heeft wel harsdoppen maar ze krijgen het niet allemaal hoor ik heb er nu weer een over tijd maar deze draagt een birth alarm gelukkig hoef ik minder vaak het bed uit dan zonder alleen dit paard gaat wel extreem vaak liggen en ga ik nog in m,n pyamaatje kijken, weer vals alarm hahaha

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:52

nicoline is nu al weer 16 dagen te laat.
ik kan echt niet meer wachtten.
er zijn nog helemaal geen tekenen.
geen uier.
geen slappe banden.
banden niet lang.
ze is alleen nog erg shaggie maar dat is ze al maanden dus niets nieuws.

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 17:12

Mijn merrie is a.s. maandag uitgeteld, maar ik kan me gerust vast aanmelden. Ik verwacht voorlopig nog geen veulen. Vorig jaar was ze over 3,5 weken overtijd. En aangezien ze nog geen enkel teken van een naderende bevalling laat zien verwacht ik dat mijn geduld nog even op de proef gesteld wordt. Vervelend is dat .......wachten.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 19:20

nou, hier gaan we de 13 dagen met gemak halen. verwacht eigenlijk de komende 5 dagen geen veulen. uiers zijn op dit moment superklein, en voor de rest gedraagt ze zich.. ehm.. normaal.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:21

Irish liet haar melk pas schieten dat Ro al geboren was, pin je er dus niet op vast he! 4 uur 's nachts was er nog helemaal niets te zien! om half 7 STOND er een veulen naast!

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:01

Ik zag je in bit..mooie merrie trouwens Haha!!

Maarre, ach nog even wachten Clown Je hebt al zo lang gewacht.. Haha!