GEFELICITEERD!!! en iedereen heeft al gezegt wat ik ook wilde zeggen. ik zie op de 10e foto dat hij als eerste aan de chocomelk is begonnen goede keuze chimney, zou ik ook kiezen. en dat jongetje op de foto is idd erg lief voor kila ik ben benieuwd naar de opgedroogde-buiten-in-het-zonnetje-foto's enne... gefeliciteerd met je verloofde
En ook nog eens alles kunnen volgen, dat maakt het toch wel extra speciaal
Wist je al dat ie zwartbont werd , omdat je zijn naam al van te voren wist --> lijkt me niet zo passen bij een bruine of zo , maar bij zwartbonte wel geinig
gefeliciteerd hoor leuke aftekening Wat ikzo leuk vind bij tinkers is dat je niet precies weet wat er uit komt ,wij hebben een zwarte merrie en een roodbont veulen net als papa(Kent).
Dank jullie wel!! Het gaat super met hem. Hij heeft zijn benen nu voor 75% onder controle, maar galop en met je hoofd schudden, dat lukt nog niet. Toen hij dat deed belande hij op de grond Hij groeit als kool, en ben zo blij met het zonnetje!!! Hij staat nu lekker de hele dag buiten in het zonnetje, en ´s avonds lekker in de stal. Zal binnenkort wel eens weer foto´s maken van het knappe ventje!
Bedankt voor de leuke reacties!
Ps. Hij is voor de verkoop, dus mocht iemand interesse hebben, of iemand kennen die interesse heeft.