Ohh ik kon de hele dag (nou ja vanaf 9 uur) niet op internet! Tsjonge dat is vervelend!
Maar bedankt voor al jullie leuke berichten!! Het gaat heel goed met Aphilexta, ze drinkt goed en Rilexta is helemaal in de wolken (net als ik!). Ik zal zo nog wat nieuwe foto´s online zetten! Het is echt een schatje. Vanmorgen is de dierenarts geweest en die was er ook goed over te spreken. Een beetje eerder dan gepland, maar het is al een wakkere tante!
Ik weet niet precies wanneer ze geboren is, maar ik schat tussen kwart voor 12 en 12 uur gisteravond. Ik kwam om 10/15 over 12 en toen stond Rilexta alweer en het veulen lag nog wat bij te komen en probeerde op te staan.
Ja inderdaad een aparte naam.
Ik wilde graag wat origineels, het moest beginnen met de A en eindigen op Ilexta. Dus dan maar de Ph van Phin Phin er tussen haha! Als het een hengstveulen zou worden zou hij de naam Arlequin krijgen, dus die naam is nu nog vrij voor iemand anders
.
Het is dus een Phin Phin x Rilexta ster v. Burggraaf x Gilexta ster pref v. Sovereign Bill xx x Alexta keur pref v. Tangelo xx x Silexta keur sport spr v. Duc de Normandie x Kitty ster pref prest v. Graveur.
Ik ben echt helemaal in de wolken. Juiste kleur, juiste geslacht, juiste aftekeningen en gezond! En dan ook nog zonder stress voor mij want het veulen lag er opeens, totaal onverwacht naast. Ik ging nog even voor de zekerheid controleren om 12 uur vannacht. Well done Rilexta!
Ik ga even foto´s uploaden en nogmaals bedankt voor al jullie leuke reacties!