Ik wil graag een welsh naam (want het is een welsh
) en het moet met Ro beginnen want dat hebben paps en mams ook Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
labe"]
Lola, toen ik op lijsten keek vond ik bijna alles leuk, ging vervolgens afstrepen en uiteindelijk bleef er niet een over. Ik heb zelf wat in elkaar geflanst en gekeken in Google of die naam voorkwam, er was er maar 1, dus die werd het. Bij mijn andere paard heb ik in de woordenboeken gekeken, moest met een N beginnen en ik wilde perse iets hebben wat met indianen te maken had, en voila; Navajo.
Je mag bij mij wel in de encyclopedie komen kijken
[/quote]
Hihi, goed idee, met een kop warme chocomelk naampjes uitzoeken?
[quote="Mist schreef:Charisma (uitstraling, X factor) naar het paard van Mark Todd dat in1984 (dacht ik) eventing won op de olympische spelen ?
Loolapelooza schreef:Ik heb trouwens een mooie blauwe afgelijnde tandafdruk van je Badje op m'n duimnagel staan.
"men voert paarden met de platte hand"
Pennymeisjes steken hun duim tussen de tanden van een 6mnd oud veulen
die vervolgens niet los wil laten omdat ze HEEL TERECHT denkt dat het een wortel is 
lolz, ja ik ben stom wat dat betreft ik weet het
, je zou toch denken dat je zoiets na 1 keer te hebben meegemaakt afgeleerd zou zijn... >;)
)
)
) ging goed ! eventjes afwachten wat voor weer het wordt (ze schijnen vanavond sneeuw te houden
) maar ik bel je misschien nog om ze eens een middagje buiten te zetten
ik krijg namelijk een paard de naam moet hebben dat begint met een d ik vind zelf destino of destiny wel een mooie naam
maar je kan misschien voor jouw naam kijken op een internet site voor namen (daar kun je bij www.google.nl) wel achter komen
misschien zit daar een leuke naam bij? ik heb er zelf niet zoveel verstand van maar misschien cesco (tjesko) maar het is natuurlijk voor een merrie he?? nee ik weet het zo snel niet hoor
maar ke kunt altijd de internet sites proberen (als je internet hebt..)