Ik heb straks TWEE veulentjes!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:09

Leuke foto's zeg, gaat vast helemaal goed komen met die twee!! Leuk dat hij zo relaxed is, wassie hier ook altijd wel. Leuk veulen is het hoor!! Fijn dat Michelle de foto's even kan zien!
Gr. Melina

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 20:46

Myguitte heeft een hele bups fotos gekregen vandaag Schijnheilig Het was moeilijk fotos maken, ik wilde eigenlijk gewoon lekker kijken! *LOL*

Jesse is inderdaad relaxed en dat is maar goed ook, anders had ik twee van die gekke kikkers!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:00

Wat heerlijk dat het zo goed gaat samen Ods! En wat ziet Jesse's staart er prachtig uit zo!!

myquitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:03

wat een lieverds he nou ik ben echt blij en we komen gauw weer een keer kijken hoor!!!!!! zodra we tijd hebben maken we gauw een afspraak he?!?!?!? Lovers jesse is de steun en toeverlaat voor denzl hahaha!!!!!!!!!nou groetjes!!!!!!!! en heb maar veel schik met die twee ods!!!!!!!!!![/i][/b]

myquitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 20:05

wat een lieverds he nou ik ben echt blij en we komen gauw weer een keer kijken hoor!!!!!! zodra we tijd hebben maken we gauw een afspraak he?!?!?!? Lovers jesse is de steun en toeverlaat voor denzl hahaha!!!!!!!!!nou groetjes!!!!!!!! en heb maar veel schik met die twee ods!!!!!!!!!!

Taruta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:43

wat lieffffffffffffff Lovers

XxXlarissaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 08:18

wat een leukert OK dan!
goed gedaan hoor Haha!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 13:15

wat vreselijk gaaf... Vingers aflikken

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:47

Heey gefeliciteerd!
Ik hoop dat je veel geluk heb met de kleintjes
Whaha wel schattig een fjord met stipjes
Ben wel een beetje jaloers, Maar natuurlijk in de goede zin van het woord Knipoog Haha!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 23:47

Bedankt voor jullie reakties!! Doet een mens goed OK dan!

Het gaat nog steeds hardstikke goed met deze twee, het is heerlijk te zien hoe ze met elkaar omgaan, Denzl vind Jesse superleuk!!

Vandaag zijn ze met z'n tweeën heel stout geweest.....ze zijn door het draad gegaan Boos! Maar ik neem het ze niet kwalijk, ze waren aan het jagen hier!! Ik heb het zien gebeuren, ik zag ineens een hert uit het bos komen, Denzl en Jesse schrokken zich het apezuur!!!! Ik zag ze op het draad afrennen en ik hoorde een paar schoten, ik rende al naar buiten. Eenmaal buiten gekomen liepen ze al achter het huis, rennen rennen rennen Haha! Ik heb ze makkelijk kunnen pakken. Het was wel een leuk gezicht want ze gaan echt gebroederlijk naast elkaar op de race!! Ik heb ze maar binnen gezet, straks hebben ze een kogel in hun lijf.....snap niet dat ik niet een briefje in de brievenbus krijg dat er gejaagd gaat worden!! Anders had ik ze niet buiten gezet