Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LadyVal schreef:als ik dit zo zie heb ik ook zin om die van mij weer te laten dekken.
heb alleen besloten om een jaartje te wachten en daarna beide te laten dekken....
dus ik moet nog wel heel lang wachten....

ehm die site klopt niet, volgens de berekeningen krijgt mijn paard op 12 september 2005 haar veulenCitaat:Handige link om snel uit te rekenen op hoeveel dagen ze zit: http://duncity.com/horses/foalingcalc.
heeft ze een dracht van 17 maanden achter de rug.. arm beest! en bij de 2de poging is ze al deze oktober uitgerekent
goh, dat gaat weer supersnel!
Loolapelooza schreef:Hier dus ons Van op 103 dagen dracht, nog niet veel verschil.(nóg niet)
[image]
[image]

En heeft net twee weekjes alleen maar gras gegeten en is dus dus erg... uhm... bol.
Odess schreef:Ze heeft wel een mooie buik, maar dat is vast niet van het veulen!
Van het weekend was er iemand bij ons die we vertelden dat mijn paardje een veulen kreeg, en toen zei ze, dat kan ik wel zien! Odess is nu 70 dagen heen...En heeft net twee weekjes alleen maar gras gegeten en is dus dus erg... uhm... bol.
Dan benoem ik je tot meter. 
Loolapelooza schreef:Vertel me er wat van! Toen ze pas gedekt was vertelde ik trots tegen m'n hoefsmid dat ze drachtig was en die vroeg me toen heel droog voor wanneer het was en schatte ze een maand of 7 ver!![]()
![]()
En dan te bedenken dat ze enkel hooi krijgt ... Ik zal blij zijn als ze hier thuis staat dan kan ze eindelijk eens op een fatsoendelijk dieet.