Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Ik had wild Thing vandaag even goed gewassen. Ze was zo vies van de melk en uitvloei.
Gelijk staart gevlochten. En kijk eens
Schoon en weinig uier, hoe blij kan je zijn [ [url=m/BDK4su.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij Sammie is het uier wel terug gelopen.
Nicole288 schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe veulentjes, wat een knapperds![]()
Halsteralarm is waterdicht hoesjeVoor echt vreselijk nat weer kun je nog een dun plastic zakje om het zendertje doen en dan zo samen in het hoesje.
Baudyh wij hebben altijd zo'n spuitje (of bij meer merries flesje) in de koelkast liggen, als de nageboorte na twee uur nog niet gezakt is kun je alvast een prik geven.
Kabayo de schijven lijken nu ook uit de spenen te zakken?
Een aantal had al PB gestuurdwil iedereen nog weer even kijken of alle info in de lijst in de openingspost klopt? Van sommige veulens ook nog geen naam bekend?
Nicole288 schreef:Een aantal had al PB gestuurdwil iedereen nog weer even kijken of alle info in de lijst in de openingspost klopt? Van sommige veulens ook nog geen naam bekend?
Sanne96 schreef:Hier een veulen!!
Jacky84 schreef:AlZawraa gefeliciteerd! Je hoopte op een merrie? Wat ziet mama er lekker verliefd uit!
Neonlight schreef:Gefeliciteerd AZ! Inderdaad weer een hengstveulen, jij hebt daar ook al zo'n geluk mee.
Balou_lover schreef:El_zawraa gefeliciteerd!! Zo Mooi hoe mams naar haar zoon kijktOok al zo abonnement op hengsten... Ik heb de mijne opgezegd, hopelijk op tijd
Fotsy schreef:Wat jammer az dat ze dit toch weer heeft. Ik zou ook denken dat tweede veulen beter zou gaan. Gelukkig komt dit wel goed na je goeie zorgen.