Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Murosch schreef:Huh, wat apart, dat heb ik niet eerder gehoord (ik ben ook niet enorm ervaren natuurlijk) maar waarom zou je 3 rietjes voor 1 inseminatie nodig hebben? Is het dan zo gruwelijk verdund of is de kwaliteit niet goed? Ben ik even oprecht benieuwd naar.
En dan betaal je ook niet per rietje. Op een enkele uitzondering na..
Heb nu een nieuwe DA (oude is met pensioen), en die stond er ook stom verbaasd van 
Ik wil me hier ook melden, hoewel ik nog niet weet of ik dit jaar weer ga dekken. Er moet een keuze worden gemaakt, want ik kan geen paarden extra houden bij ons nieuwe huis. Al kan ik natuurlijk ook altijd Carlijn voor de winter nog in de opfok zetten om het een half jaar uit te stellen
FF, even gespiekt in horstelex, wat een mooi bloedlijntje zit er achter die hengst, ik houd van Duits bloed.
Ik moet voor vandaag nog wel even nadenken welke hengst ik voor deze laatste wil gebruiken..
Voordat ik die hier mag melden, moeten ze eerst bevallen, en dat duurt nog even...