Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mocht ze drachtig zijn is ze nu al een eindje op weg en zal ze dus bijgevoerd moeten worden.
. Ben zeer benieuwd. Mijn paard had in de lente idem dito zo'n buik. Toch wist ik 100% zeker dat het paard niet drachtig was, ook al twijfelde sommige onwetende omstanders. Het paard is namelijk een ruin
en is inmiddels weer normaal in vorm!
Murosch schreef:@Janinevv, ik lees nu pas dat 2 van de 4 veulens het overleefd hebben? Wat erg zeg! Wat was er gebeurd dan? Dat zijn inderdaad hele verschillende buiken.. als ik het zou moeten vergelijken dan vind ik mijne het meest lijken op de schimmel en het vosje (of dun kleur?) van jouw foto's.
pretty, ik weet het echt niet, als je zo'n foto bekijkt dan zou je het denken, maar op andere momenten weer niet. Ik heb vanmorgen wel een uur zitten staren naar die buik om te zien of ik beweging zag. Nou, op een gegeven moment zie ik van alles bewegen dus ik ben er maar mee opgehouden. Gewoon geduldig afwachten

kiki1976 schreef:Het gevolg van een 9 mnd oud hengstveulen bij 2 merrie's (was overigens bij de vorige eigenaar)
[ [url=m/Ih8IE1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ja het kan wel op die leeftijd.
Of ze wel of niet drachtig is vind ik lastig.
Misschien heb je wat aan de foto's (uitgerekend 20 april 2016) zet de datum erbij wanneer ze genomen zijn.
[ [url=m/emVE3X.jpg]Afbeelding[/url] ]
11 januari 2016 met 8 mnd dracht
[ [url=m/Cy2gXW.jpg]Afbeelding[/url] ]
11 februari 2016 met 9mnd dracht
[ [url=m/gYhwPr.jpg]Afbeelding[/url] ]
8 maart 2016 met bijna 10 mnd
[ [url=m/intAgf.jpg]Afbeelding[/url] ]
14 april bijna 11 mnd
! Murosch schreef:Sjee wat een pech dan! Wat een nachtmerrie en dan ook nog 2 keer pech in 1 seizoen. Dank je voor de foto's, ik blijf het maar heel moeilijk vinden om te vergelijken. Misschien is ze toch wel gewoon een dikkie dik.