Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessix schreef:Knap dat je zo kan en weet te handelen. Hopelijk maakt je merrie het goed. Het veulen ziet er inderdaad vreemd uit.. Ben benieuwd of je er nog achter komt wat er mis aan is.
pien_2010 schreef:Als ik het goed begrijp heb je dus het hoofd van het veulen er af gesneden? Heb ik dat goed gelezen? Kan het namelijk niet geloven en ik lees je openingspost iedere keer opnieuw.
Meid wat een ervaring als dit zo is. Ik heb diep respect en bewondering voor je koelbloedigheid van handelen om je merrie te redden. Ik vind je een top wijf. Echt heel veel sterkte want dit is toch wel een hele nare afloop van iets wat heel anders bedoeld was
.
Azmay schreef:Zo met het zien van de laatste foto moet ik meteen denken aan een aflevering van docter Pol, daarin zag hij geel oog en concludeerde meteen dat de bloedgroep van merrie en veulen niet overeen kwamen en het daarom werd afgestoten. Dit kon pas na een paar veulens van dezelfde hengst overigens.
Het blijft ontzettend jammer van je veulen natuurlijk, wat de oorzaak ook precies is
knollentuin schreef:Ik snap dat je de merrie niet als pleegmoeder aanbied, ik zie t geregeld op fb voorbij komen.vandaar m'n vraag.
Foto's zien er idd uit of de natuur een foutje gemaakt heeft,
Neon schreef:knollentuin schreef:
Ik snap dat je de merrie niet als pleegmoeder aanbied, ik zie t geregeld op fb voorbij komen.vandaar m'n vraag.
Knollentuin... Sorry maar dit is nogal ongepast... Ts geeft duidelijk aan waarom het niet gaat gebeuren... Lijkt mij een legitieme reden... Het is allemaal al zwaar genoeg zonder dat er mensen voof moraalridder gaan spelen...
Neon schreef:knollentuin schreef:Ik snap dat je de merrie niet als pleegmoeder aanbied, ik zie t geregeld op fb voorbij komen.vandaar m'n vraag.
Knollentuin... Sorry maar dit is nogal ongepast... Ts geeft duidelijk aan waarom het niet gaat gebeuren... Lijkt mij een legitieme reden... Het is allemaal al zwaar genoeg zonder dat er mensen voof moraalridder gaan spelen...
CarinaR schreef:Alsof je verplicht bent je merrie aan te melden. Nee hoor, eigen keuze en die hebben We gewoon te respecteren.
Had deze merrie al is eerder een veulen (van deze hengst?)
Rivendell schreef:Nee er zijn oortjes, alleen heel klein.
@suffie voor jou nog erger omdat het veulen nog.leefde
Wat had jouw veulen en hoe was merrie drachtig? Is het veulen eerst afgespoten voor de procedure?
Ik was ergens erg blij dat mijne al dood was. Als hij nog had geleefd, was ik lang zo rustig niet gebleven.