TS is nog heel jong en heeft duidelijk niet veel ervaring met fokken. Antwoord op haar vraag maar hou het wel netjes.
Ambertjeluna
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-16 22:01
Even voor de duidelijkheid Ik antwoordde niet omdat iedereen toch hetzelfde zegt : niet doen! Ik ga nog steeds op dat kamp maar niet met mijn paardje ik huur daar gewoon een paard Danku voor de mensen die vriendelijk antwoordden, voor de andere sorry hoor ik weet niks van veulens! Mijn ouders ook niet maar waar mijn paard staat heb ik het ook even gevraagd en die raden het ook af. En ps. We hebben de merrie gekocht van iemand die we kennen, die moest haar wegdoen voor privé redenen, ze was al drachtig toen we haar kochten
Ambertjeluna
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-16 22:05
Tcm62 schreef:
Check profiel, denk dat we voor niks aan het discussieren zijn. Ze vraagt nu een verzorgpaard omdat ze haar eigen paard weinig ziet.
Aub dat commentaar heb ik niet nodig ik kan er ook niet aandoen dat ik maar 2keer per week kan gaan ( ze word wel iedere dag verzorgt hoor )
Laatst bijgewerkt door Ambertjeluna op 31-01-16 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Een hele verstandige beslissing. Hopelijk ga je een leuk kamp hebben met je huur-paardje en kun je volgend jaar met je eigen merrie op kamp. En gefeliciteerd met je prachtige veulen!