Heimdallr schreef:De bokker die haar draver met een Quarter heeft gekruist ken ik, echt een leuk dier!
Dit wordt vast ook een mooie kruising, ben benieuwd!
Wie ben jij dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jolijn8 schreef:Wauw mooi paard hierboven!!
Nsky86 schreef:hoi hoi,
mijn merrie van net 3 is ook een kruising paint (sporty Danny) x draver (naction skoatter).
Ze leek altijd erg op haar vader (draver) maar begint steeds meer op haar moeder te lijken. Ze heeft wel van karakter wel veel (pittige) eigenschappen van de draver kant.
Toen ik haar kocht was het echt een lelijk eendje maar moet zeggen dat ze erg leuk opdroogt!
Haar schofthoogte was de laatste keer dat ik had gemeten 1.61
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
EeCee schreef:Hier de bokker die haar dravermerrie heeft laten dekken door een Quarter![]()
'Dirrek' is inmiddels 6 en doet het fantastisch! Ik heb mijn merrie bewust laten dekken door een gezonde, sterke quarterhengst om de sterke eigenschappen van beide te combineren. Beenwerk/karakter/werkwillendheid. En dit is goed gelukt!
[ Afbeelding ]
heeft niets met merrie of hengst te maken maar met wat zij door (kunnen) geven aan kleur.. zwart is dominant op vos.. maakt dan niet uit of t een merrie of hengst is