Buffy is flink onrustig. Veel rollen en zwiepen met de staart. Eigenaar is gebeld. Misschien zit haar gewoon iets dwars, nu is het alweer een stukje rustiger.
Merrie is nu speciaal voor ons goed in beeld gaan liggen volgens mij, hahaha. Gelukkig; is nu wat beter te zien, cam is niet héel fijne kwaliteit. Edit: zie ik nou al wat pootjes komen? of ligt dat aan mij?
Ah; het is er uit lastig te zien want cam is heel pixellig en eigenaar(esse) zat er een beetje voor. Maar ik zie toch duidelijk een wit blesje bewegen
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 16-01-13 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Was de 14e, afgelopen maandag, uitgerekend. Eigenaresse had gezegd: 'zodra merrie onrustig wordt en heen- en weer begint te lopen, dan komt het meestal héel snel bij haar'. Benieuwd..... want dat is nu wel precies wat ze doet.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 17-01-13 01:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Hopelijk word het nog een high! heb der zin in haha
JoyCiej007
Geplaatst: 17-01-13 01:52
*zat eerder al te twijfelen om toastjes met pathé en franse stinkkaasjes en glaasje port te pakken, maar geen zin. gaat nu nóg sterker twijfelen..........*
(ja ik heb meestal 'honger' op dit tijdstip van de avond)