Jolliegirl schreef:Volgens mij staat de dierenarts erbij op het filmpje?
Het veulen eruit te sjorren?
Of is dit niet de dierenarts...?
dat is mn vader.. de da was er toen nogniet, maar hij haalt hem er gewoon rustig uit hoor?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eliine schreef:Jolliegirl schreef:Ik zie een paard wat aan het doodgaan is, wat aan het vechten is.
Wat niét geholpen word.....
Daar baseer ik(en andere met mij) onze mening op...
Ziet er niet naar uit dat dit dier paardwaardig een spuitje gekregen heeft...
Maar zelf door interne bloedingen doodgebloed is....
Toch vind ik dat je wel ietsje minder hard mag zijn. TS is 15, DA was er bij, je weet ook niet hoe het precies gegaan is. TS heeft er waarschijnlijk heel veel verdriet van, en dan is het niet echt fijn om zulke dingen te horen. Zeker niet omdat ze zelf waarschijnlijk ook niks meer eraan hebben kunnen doen, OF de DA had eerder in moeten grijpen. Maar dat kun je TS imo niet aanrekenen op die leeftijdeen beetje meer respect zou ik wel op zijn plaats vinden voor een meisje dat net haar pony is verloren.
Helemaal mee eens!![]()
TS heel veel sterkte
Negra_Lover schreef:Ik vind dat iedereen wel heftig reageerd hoor! Jeetje, het is nu gebeurd. Dit meisje wilt wat steun, ze is haar merrie verloren die al haar hele leven bij der wasEn ze hebben gedaan wat ze konden, het is nu eenmaal gebeurd. Vind niet dat hier verder over gespeculeerd hoeft te worden hoe Roza nou overleden is. Dit is een topic die vraagt om wat liefde en steun, niet om kritiek
Anne_GTI schreef:Ze hebben binnen 10 minuten na de geboorte de DA al gebeld omdat de nageboorte niet kwam. Pony is een half uur na de geboorte van het veulen al overleden. Wat hadden ze in jouw ogen nog meer kunnen doen behalve een deken en de pony niet alleen laten?
Als de DA al op tijd was, hoe moet die dan de pony afspuiten als het bloed in de buikholte terecht komt? Dan houd je alleen de optie inslapen door rechtstreeks in hart te spuiten over en ik denk maar zo dat daar niet eens de tijd voor geweest is om die keuze te maken....
Negra_Lover schreef:Ik vind dat iedereen wel heftig reageerd hoor! Jeetje, het is nu gebeurd. Dit meisje wilt wat steun, ze is haar merrie verloren die al haar hele leven bij der wasEn ze hebben gedaan wat ze konden, het is nu eenmaal gebeurd. Vind niet dat hier verder over gespeculeerd hoeft te worden hoe Roza nou overleden is. Dit is een topic die vraagt om wat liefde en steun, niet om kritiek
larissa288 schreef:Negra_Lover schreef:Ik vind dat iedereen wel heftig reageerd hoor! Jeetje, het is nu gebeurd. Dit meisje wilt wat steun, ze is haar merrie verloren die al haar hele leven bij der wasEn ze hebben gedaan wat ze konden, het is nu eenmaal gebeurd. Vind niet dat hier verder over gespeculeerd hoeft te worden hoe Roza nou overleden is. Dit is een topic die vraagt om wat liefde en steun, niet om kritiek
goed gezegd. sluit me aan
Jolliegirl schreef:Ik zie een paard wat aan het doodgaan is, wat aan het vechten is.
Letsdunit schreef:Zo denk ik er ook over.Heftige reacties hier, op het moment dat het veulen geboren is en er is iets mis duurt het meestal even voordat de dierenarts komt. In die tijd kun je vaak niks doen als wachten. Dat er gefilmt is snap ik best, je bent trots op je veulen en verwacht niet dat de moeder even later zal overlijden. Ik persoonlijk had het niet op internet gezet maar snap best dat je je verdriet wilt delen.
karinxeowyn schreef:Jolliegirl schreef:Volgens mij staat de dierenarts erbij op het filmpje?
dat is mn vader.. de da was er toen nogniet, maar hij haalt hem er gewoon rustig uit hoor?
Alja schreef:ik vind het heel erg voor de ts dat de merrie is gestorven maar ik vind ook dat er heel hard aan het veulen word getrokken tijdens de bevalling en snap echt niet dat iemand dit filmt en het dan ook nog op youtube plaatst...
karinxeowyn schreef:Jolliegirl schreef:Volgens mij staat de dierenarts erbij op het filmpje?
_Melissa schreef:mensen mensen... even serieus ja het is voor sommige van ons een schokkend filmpje.
waarom vraagt iedereen waarom ze dit filmen ipv dat ze iets doen. ik denk sowieso dat het heel nutteloos
wat geweest om met 4 man tegelijk iets te doen. daarbij zou ik ook echt niet weten wat ik zou kunnen doen
voor mijn paard op zo een moment behalve bij haar blijven en rustig zijn. alleen een DA kan iets doen
ik weet niet of die er al was maar je kan de eigenaar niet verwijten lijkt mij ook niet dat ze het door iemand
hebben laten filmen. blijkbaar wilde ze het op film hebben en wat was het nut geweest als deze persoon er ook
alleen maar bij zou staan? ik denk dat het voor de pony niets heeft uitgema akt. dus het is ieder zijn eigen keuze
om het wel of niet te filmen. aan de topic starter wil ik wel de tip geven om bij het filmpje (kan als schokkend worden ervaren.) zo kan iedereen voor zich beslissen of ze het willen kijken. @ ts sterkte en suc6. met je veulen.
rocymax schreef:Durf het filmpje niet echt te bekijken...... vind wel TS hard aangepakt wordt. Ze heeft verdriet en voelt zich machteloos en wil wat steun en warmte van ons, medebokkers, dan is ze er niet bij gebaat om afgekraakt te worden![]()
Ik vind het heel erg voor je TS, gelukkig heb je een lief veulen dat je je er misschien door heen kan trekken. Ga je het houden?
Is het mogelijk dat je een foto plaatst?
Veel sterkte in ieder geval
Jolliegirl schreef:Ik zie een paard wat aan het doodgaan is, wat aan het vechten is.