zoals vele al zeggen, hier kan niet anders dan een prachtig veulen uitkomen! word zelfs een beetje jaloers haha, wat een knapperd pff. succes straks met de bevalling komt vast wel goed met jullie allen hihi. ben erg benieuwd naar mama met haar kleine frummel!
Haha dat is een goeie Jes!Inmiddels weer thuis...volgens mij was ze wel wat warmer dan anders maar kreeg de tip van een vriendin de kleur van haar kling in de gaten te houden...die was nog roze ipv rood dus waag het erop.Móet morgen ook weer werken...
Nee want ik weet haar normale temperatuur niet...wel voelde ze de vorige keer wat klam aan.En kreeg ze een apart zweetplekje op dr bil.Had moeders ook altijd...
ok ja dan werkt het ook niet nee. Nou je moet igg doen wat je gevoel je ingeeft en als jij denkt dat het nog niet komt, zal dat ook wel zo zijn. komt goed meid, dat weet ik zeker! Je hebt genoeg mensen daar bij mel die haar in de gaten houden.
Geen idee waar het blijft...misschien is het er wel al?stalhouder kijkt elke morgen tussen 8 en 9.Helemaal haar vertrouwen doe ik niet gezien ze gister echt vreemd gedroeg.Maar rond half 12 was er geen kramp te zien....