nee :'( helaas nogsteeds niet.. De merrie is vandaag wel wat onrustiger.. Maarja, we zullen zien of dat de voortekenen geweest zijn. Ik houd haar nogsteeds goed in de gaten omdat ik niet wil dat het fout gaat. Jullie horen van me als er iets gebeurd!
ik zeg tegen iedereen dat ik denk dat het een veulen word. Hahaa (sorry, even grapje) maar het maakt me ook niet uit wat het word, mijn favoriet zijn ruinen maarja zo worden ze niet geboren. Maarja een hengst kan een ruin worden en ee merrie hoef je niets aan te doen.
volgens mij vind het veulentje het nog lekker bij mama in de buik. Het laat zich dus nog niet zien. Vannacht heeft ze weer liggen persen en ik had de da gebeld, maar die zei weer dat er nog niets aan de hand is..
Heeft jouw da de merrie ook onderzocht of doet hij het via de telefoon af want deze voorweeen duren toch al een poosje, heb dit een keer meegemaakt, werd een spoedkeizersnede op het erf, veulen bleek al even dood maar de merrie heeft het gered.
dag 343 en nogsteeds is er niets, de beschuit en de muisjes zijn al wel in huis. De merrie heeft nu gelukkig ook niet meer droog liggen persen maar toch vertrouw ik het niet om haar alleen te laten terwijl ik van huis ben. Dus of ik ben thuis of er is oppas.. Wel knap lastig moet ik zeggen, maar beter zo dan dat ik weg ga en ze perst haarzelf kapot.
helaas is er nogsteeds niets en ze tekent ook niet extra meer. Dus het kan nog even duren maar het kan ook zo komen.. Ik hoop op het laatste.. Jullie horen van me als er iets is.
Ja ik ben ook heel erg benieuwd.. Wachten duurd veelste lang en de wallen onder mijn ogen komen al bijna tot mijn kin haha. Want ondanks de geboorte melder slaap ik toch wel een stuk minder goed omdat ik telkens hoop dat die af gaat.
zaralover
Geplaatst: 15-05-11 18:44
volgensmij zijn dit gewoon weeen en lijkt het persen een paard kan ook behoorlijk lang weeen hebben als ze dit veel vaker gaat doen dan zal het wel komen maar als er nog zo lang tijd tussen zit niet