niks meer veranderd, ze houdt ons kei hard voor de gek denk ik veulen is nog flink actief in mams haar buik.
Freedom007
Geplaatst: 08-03-11 20:02
ow fijn he die drachtige dames..... pff word er zelf ook gek van hoe ze je voor de gek kunnen houden! Die van mij is eind deze maand uitgerekend.... het wachten begint me nu al op te breken hahahaha
Een maand voor de bevalling begint het veulen te draaien. Op het moment dat het gebeurd dat draaien kan het lijken alsof ze inderdaad gaat bevallen. Het is dus een maidenmerrie, en die snappen in het algemeen nog niet goed wat er allemaal gebeurd. Lang zal het niet meer duren, heb je geen Birth Alarm?
Veulen laat nu echt niet lang meer op zich wachten! uier is groot, kegeltjes zijn terug en banden lijken al slapper, ook is haar buik veranderd zeg maar.
332 Hoe staat het er vandaag voor? Is ze onrustig, of lijkt het erop dat het veulen in aantocht is? Heb je trouwens een webcam o.i.d. of niet? Ben benieuwd!
Onrustig wil ik het niet noemen, maar haar gedrag is wel anders zeg maar.
Heb geen webcam helaas, maar ik gok dat het binnen 2 dagen komt
Overigens voelde ze vandaag wel warmer als normaal beetje klam, maar was nondeju me termometer kwijt, en er was op dat moment nét niemand op stal waar ik er een van kon lenen:(