Hier nog 3 maandjes en nog wat dagen hier ook nog niet erg te merken hoor, mevrouw wil alleen hard. stukje door het dorp gelopen, wou ze liefst in draf. En als ze dan eens een stukje mocht draven, ging ze me daar een showdraf weggeven... zucht... deed ze dat maar op show, maar nee hoor toen had ze geen zin
horsii
Geplaatst: 28-01-11 10:05
Peeps wil buiten ook alleen maar hard, maar in de bak wilt ze echt niet meer ahah. Ze zit op 273 dagen
Wel, misschien is Tarinka toch drachtig. Toen ik vanmorgen op stal kwam controleerde ik even haar uier (doe ik elke ochtend, uit gewoonte en nieuwsgierigheid ) en zag ik plots dat haar spenen dikker was geworden. Nu twijfelde ik toch een beetje of haar uier wel degelijk wat veranderd was en heb ik foto's getrokken om te vergelijken met de vorige uierfoto's, en ja hoor er is verandering. Zien jullie het ook? 16 januari 28 januari
Wat ik wel merk is dat het na tien minuutjes buiten lopen alweer terug weg is. Kan dat?
zou heel graag weer mee willen kletsen, maar op dit moment heb ik ivm studie er echt geen tijd voor, maar richting het einde zal ik hopelijk wel weer meer tijd krijgen en mee kunnen kletsen hier! verder hier alles goed met de drachtige merrie, vandaag 204 dagen begin nu eindelijk een drachtig buikje te ontdekken!!!
2009 onwijs groot merrieveulen op 341 dagen 2010 merrieveulen op 327 dagen.
Hengstveulen 2007 kwam net na 320 dagen.
En nu draagt ze weer een joekel. Is geen peil op te trekken bij Greet. Maar ga er van uit zoals het nu lijkt dat er ergens in de 20ste februari wat geboren wordt.
Paulien gaat standaard tussen de 320 en 330 dagen, dus die is eind maart. Voor de goeie orde gewoon uitgegaan van 335 dagen.
sow....alweer deel 2, ik zag trouwens dat igora nog niet in de lijst staat:
Igora du Sinter x Arion de Blaricum: 15 april
madam is belachelijk goed te pas, ging van het weekend er zelf aangespannen nog ff van tussen (gelukkig merkten de mensen die bijop de wagen zaten dit niet, die dachten dat ik haar zo hard liet gaan....maf dier)
Al_Zawraa
Geplaatst: 28-01-11 14:15
Hala zit vandaag al op 316 dagen. Ik moet zeggen dat vanaf 314 dagen iedere dag als een mijlpaal voelt, omdat ze met iedere dag die ze nu nog draagt, weer een dag langer draagt dan haar vorige dracht.
AZ: spannend, hopelijk houd ze het zeker binnen tot 320 dagen.
Al_Zawraa
Geplaatst: 28-01-11 14:25
Zoals het er nu naar uit ziet, gaat ze zeker over de 320 dagen dragen Maar ze is wel wat onvoorspelbaar, soms neemt ze ineens een sprint en dan staat de ontwikkeling weer dagen stil.
ik wou ook gaan longeren, alle leuke spullen uit engeland zijn al aangekomen, maar dat wordt em dus niet. Mss dat ik haar maar meesleur richting manege dit weekend.