Nou ik ben andere beelden gewend als ze drachtig zijn
Maar ja als je er eentje krijgt waarvan je weet dat je een niet drachtige merrie koopt dan denk je daar helemaal niet aan....
Ik ben meer zulke buiken gewend
Idd stom dat ik het niet heb gezien eerder maar ja je let er ook gewoon niet op... haha
Cecille
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-10 17:50
Nou ik ben andere beelden gewend als ze drachtig zijn
Maar ja als je er eentje krijgt waarvan je weet dat je een niet drachtige merrie koopt dan denk je daar helemaal niet aan....
Ik ben meer zulke buiken gewend
Idd stom dat ik het niet heb gezien eerder maar ja je let er ook gewoon niet op... haha
Cecille
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 12:08
Nou hier wat update foto's van der uiers die beginnen nu flink te groeien hi dus begint steeds spannender te worden... Ze zit ook in haar laatste week als het klopt
ik ben pas sinds heel kort op bokt... alles is nog nieuw voor mij. Maar wat vond ik jou bericht toch leuk! Ik zal je ook zeggen waarom, ik ben gelukkig niet de enige..hahahaha
4 weken geleden stond ik bij mijn paarden in de wei, ik was moe van het werk en stond lekker te tutten met mijn tinker merrie Doortje. Heel raar, ze stond maar met haar staart te zwiepen terwijl ze dat nooit doet. (Ik dacht dat ik haar kende na bijna 4 jaar). Ik kijken... banden toch slapper... paniek... tot 3 tellen en bukken en ja hoor... uiers dikker dan normaal. Ze had echt flink met mij gecrost en ook een aantal vriendinnen namen haar regelmatig mee. De dag ervoor was ze bij een van hen er van door gegaan.
Nou we zijn inmiddels 4 weken verder en ik heb al een schitterend hengstveulen van een week oud. Helemaal gezond en echt heel sterk. Een super bevalling! De vorige keer was de nageboorte blijven hangen, nu niets, alles perfect gegaan.
Ik hoop dat je paardje ook zo'n superbevalling gaat krijgen en een goed tehuis... je begrijpt toch wel dat ik geen paard er meer bij kan hebben. Ik heb er nu 5 en ook bij mij is geen plaats voor het veulen, helaas.
Ik kan gelukkig wel dna onderzoek laten doen om te zien wie de papa is. Misschien voor jou ook mogelijk? Heel veel succes en veel plezier en geniet van het veulen, grts eveline
Wat geweldig dat jullie zo'n prachtig mooi veulentje hebben gekregen ...
Met madam gaat het nog prima ze is lekker opweg alles is gezakt en ze had vanmorgen mini harsjes dus hoop nog een paar dagen en dan een kleine hummel die haar gaat plagen
Ze wordt met de dag aanhankelijker het is echt een schatje van een merrie ...