verschrikkelijk...iets wat zo mooi had moeten zijn, wens je veel sterkte en hoop van harte dat je kleine kereltje wat achter blijft 't goed gaat doen bij z'n pleegmama
jee wat vreselijk voor je, wat zo mooi had moeten zijn loopt zo af, ik vind het heel erg voor jullie en wens je alle sterkte toe, succes met het veulen en de pleegmoeder, ik zal duimen dat het goed komt.
Jeetje wat vreselijk. Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Heel, heel veel sterkte! Ik hoop dat de fries je veulen accepteerd, en dat je nog lang van hem mag genieten.
jeetje wat een nachtmerrie zeg! Ik hoop dat de pleegmoeder je veulen accepteert en dat je nog veel jaren met hem zal hebben. Heel veel sterkte gewenst!
Wat vreselijk! Dit is één van mijn grootste angsten nu ik zelf ook een drachtige merrie heb. Ik hoop dat het veulen het goed doet bij zijn pleegmoeder. Ik wens jou en het veulen alle sterkte toe!
Spruit_Elf
Geplaatst: 01-04-10 10:01
wat een nachtmerrie
Heel veel sterkte!!
Spruit_Elf
Geplaatst: 01-04-10 10:02
wat een nachtmerrie
Heel veel sterkte!!
Anoniem
Geplaatst: 01-04-10 10:02
Ook vanuit hier heel veel sterkte. Wat zijn dit toch altijd moeilijke dingen, dit is je ergste nachtmerrie......
Ook ik hoop dat de Fries je veulen zal accepteren. Je merrie heeft je iets heel moois nagelaten, maar het verdriet om haar is er niet minder om..... heel veel sterkte meis.....
Vreselijk, wat een verdriet! Ik kan me voorstellen dat je even helemaal de weg kwijt bent Dit zijn complicaties waarvan je het bestaan weet maar toch niet echt rekening houd met het feit dat het zó definitief kan zijn......
Nu een schrale troost maar je mooie merrie leeft voort in haar prachtige zoon, probeer daar kracht uit te halen!
Veel sterkte meid!! En geniet van de kleine man, hij verdient het
WSW
Geplaatst: 01-04-10 10:19
Woorden schieten te kort! Veel kracht gewenst voor het verwerken hiervan.
Mandieetjee
Geplaatst: 01-04-10 10:20
Heel maar dan ook heeel veel sterkte!!
Echt ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen,, geniet van de kleine man..