Hoop dat ze het nog even volhoudt
Andere merrie bij ons op stal zit vandaag op 364 dagen
Draagt lekker over Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Andere merrie bij ons op stal zit vandaag op 364 dagen
Draagt lekker over Special_D schreef:Mijn merrie , is wel tonnetje rond en 308 dagen vandaag ! Ook begint ze wat uier te krijgen . een kant is wat meer als de andere kant ?!
Hoop dat ze het nog even volhoudtAndere merrie bij ons op stal zit vandaag op 364 dagen
Draagt lekker over
Al_Zawraa schreef:Onze leasemerrie Asfoura was, zoals ik hier al eerder meldde, uitgerekend op 8 mei, maar heeft om net voor 12 uur al een heel knap hengstje op de wereld gezet. Alles is goed gegaan, en gezond, alleen 2 weken te vroeg. We hopen woensdag of donderdag heen te kunnen om onze kleine man te bewonderen.
We zullen het zien wanneer ze er besluit uit te komen!
kainda schreef:Gefelicteerd!![]()
Is het nu jullie veulen?
Of is de merrie van jullie en het veulen van de leasers?
Ga je foto's maken?

22 mei uitgerekend 

Special_D schreef:Mijn merrie is uitgaande van 340 dagen 21 mei uitgeteld en nu dus 303 dagen dragend , ze begint al wat uier-vulling te krijgen !
Ik verwacht ook niet dat ze de 340 dagen volhoud ....
Haar 2e veulen , vorig jaar heeft ze haar veulen te vroeg gekregen nl op net geen 10 mnd dracht
conejo schreef:kainda schreef:Onze Loesje verwacht 17 mei haar veulentje.
Ze is een A welshje en is drachtig van een New Forest hengstje![]()
Spannende tijd hé
Welke new forest hegst? Mijn merrie (new forest pony) is ook drachtig van een new forest pony.