Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
straks raakt ze de stal niet meer in of uit

zazaza schreef:@ gaellehtc : Hier krijg ik vertrouwen van.....echt fijn dat je dit even post. Hoe is het toendertijd met de moeder van Sara afgelopen? Bij mijn merrie blijft het vrees ik ook wel zichtbaar, ik kan nu nog niet zo goed inschatten hoe het er straks uitziet.....
. Onze Warmans Southern Belle (Belletje) is uitgeteld laatst mei begin juli.
Ik zal strakjes eens even wat foto's gaan maken van haar buikje. melanie_h schreef:Ik meld me ook tenminste al dat mag, ik heb een grensgevalletje. Onze Warmans Southern Belle (Belletje) is uitgeteld laatst mei begin juli.
Ze is drachtig van onze Hengst SSF Em Pacs Bonfire (Bon). Net zoals jullie kan ik bijna niet wachten![]()
Voor Belletje word het het 6de veulentje dus een ervaren mama en voor Bon zijn (,eerste, misschien tweede kind) Er is nog een merrie drachtig van hem, maar die is eerder aan de beurt)
Ze heeft altijd een heel bescheiden buikje dat de laaste 2 maanden ineens een groeispurt krijgtIk zal strakjes eens even wat foto's gaan maken van haar buikje.
Ik ben sinds gisteren begonnen met de merriebrok bij te geven.
.. Beter super scherp.. dan dat je iets niet opmerkt toch!
ideaal nu het weer mooier en mooier wordt!
..