Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toch maak ik me een klein beetje zorgen dat ze de placenta niet goed kunnen controleren omdat het veulen dus zo ver naar achteren ligt. We kunnen niet hebben dat ze nu het veulen werpt. Dat zou veel te vroeg zijn. Gelukkig heeft ze daar indd een hele goede verzorging!
Ik ben benieuwd!
Instructies gekregen en medicijnen meegekregen. Betaald en larony uit de stal op gehaald. De heenweg was ze met geen stok de trailer op te krijgen, maar volgens mij merkte ze dat ze naar huis mocht. ze stapte in één keer de trailer in (brave merrie!) en op naar huis. Daar aangekomen hebben we eerst van twee stallen één gemaakt. Ze moet nu ongeveer een maand stalrust, dus dan is een grotere stal wel relax voor haar.

Ga haar maar weer eens voeren

Alleen ze heeft luizen gekregen. Waarschijnlijk opgelopen in de kliniek. Ze is nu gewassen en heeft toch een deken opgekregen, omdat hele plukken vacht nu weg waren. De wond is goed genezen en de dierenarts heeft de hechtingen eruit gehaald.