Kan niks zien.Zal wel weer wat geinstaleerd moeten worden maar dat durf ik niet.....bang dat de comp. wèèr crashed!!!Jammer
quintusgl
Geplaatst: 17-12-09 00:25
Vic: de cam staat uit. Ze zullen wel buiten staan..............dussss misschien lukt het wel. Morgenochtend even proberen. (ga morgen foto's laten maken van a en v in de sneeuw, halve dag vrij genomen)
Marleen74
Geplaatst: 17-12-09 10:40
Stiekum toch geistaleerd en nu heb ik weer beeld......hopen dat de comp. nou niet in de war raakt.
meld me ook weer, eigen merrie is vroeg dit jaar dus heerlijk het hele jaar genieten van bevallingen via de cam!!!
quintusgl
Geplaatst: 19-12-09 15:39
Als ik Marije haar post bekijk op marestare dan lijkt het erop dat we Isis zo langzamerhand in d gaten moeten gaan houden. Uier gaat best hard! April schijnt ook aardig wat beweging in te zitten!
Gem
Geplaatst: 19-12-09 17:55
Ik vertrouw die Isis idd ook voor geen meter . Gaat idd erg hard.
Oh euhm.. voor bepaalde die-hards kan ik een uitzondering maken. Mijn broer is nog steeds niet zo ver dat hij de upload beschikbaar wil stellen ten koste van zijn super internetsnelheid. (sjongejonge)
Verschillende keren per dag, 'smorgens een uurtje, 'smiddags tijdens het strijken , en 's avonds wanneer de kinderen naar bed zijn tot ca ..... (mja, dat kon afgelopen seizoen in de kleine uurtjes lopen ), en het hangt een beetje af hoe spannend de merries zijn.
Ook hier een geiintreseerde sjoert! Over de belboom gesporken......aangezien Isis al aardig vlot, zullen we er al opzetten? Zo ja, wie wil erop? (nicole, ik wil wel invetariseren, maar wil jij de boom in elkaar zetten? Heb nog steeds een minilaptop waar ik niet veel van snap )
Dat is goed quintus Dan wel hopen dat ze dit keer tijd hebben om een high te geven, anders bellen we iedereen na het feit
quintusgl
Geplaatst: 21-12-09 19:50
Ze wacht maar gfwoon even.....hihi.
Ok, WIE WIL ER OP DE BELBOOM? Graag via pb je telefoonnummer en of je gebeld wilt worden of een sms wilt hebben. Ook of je mensen wil bellen/smsen (hint niet iedereen kan onderaan de boom ).
Ook niet onbelangrijk: wie wil er bovenaan de boom Wie is er het meest online en kan/wil zijn comp s nachts aan laten staan zodat het alarm niet gemist wordt?