ik zal ook echt nooit zeggen dat iemand zijn paard niet goed behandeld dat is ieder voor zich iedereen heeft een andere manier van verzorging en beweging. Ik doe het ook heel anders als mijn zus en mijn moeder weer anders als mij maar het komt allemaal op het zelfde neer toch? Iedereen doet zijn best om zijn of haar paard het allemaal zo gemakkelijk mogelijk te maken en een zo fijn mogelijk leven te lijden.
Met Elastice singel bedoel ik inderdaad elastiek aan de gespen en niet de hele singel elastiek dat lijkt me persoonlijk best eng met rijden en vooral opstappen.
Mijn merrie was ook zo rond en dik en die hebben we met elastieke singel en voorsingel gereden de laatste paar maanden met 9maanden alleen nog zonder zadel gestapt buiten en met 10maanden wilde ze dat ook niet meer en ben ik gaan wandelen. Maar goed dat was mijn situatie. Nu hebben we een shet die drachtig is en tedik begon te worden en heel ziek is geweest dus die word nu ook gelongeerd maar die valt daar ook niet echt van af die blijft in conditie zo maar ze word niet dikker dat is dan voor haar al heel wat.
Ik hoop dat je een passende oplossing gaat vinden voor haar.
Even vraagje tussen door je schreef dat je een Wow zadel hebt, wat is dat presies en wat voor voordelen zitten daar aan?