moederloos veulentje.mijn kereltje,mijn kant van verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Re: moederloos veulentje.mijn kereltje,mijn kant van verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:07

@Yvonne ik heb snel de eerste topic doorgebladerd.. maar ze heeft jouw niet echt zwart gemaakt, wel dat het een beetje ondoordacht over kwam, maar dat geef jezelf hier ook toe.

Het klopt dat je heel moeilijk en soms onsamenhangende zinnen schrijft. Het wordt voor iedereen al wat duidelijker als je hoofdletters en enters gebruikt.

Ik wens je veel succes met Jay Jay.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:14

Tjee zeg wat is het rottig gelopen allemaal, en toch vind ik het knap van de ts dat ze hulp heeft gevraagd ze had ook kunnen blijven aanmodderen.
Maar ga nu eerst het andere topic is verder lezen want had maar gelezen tot dat het veulen zich niet zo lekker voelde (geloof verstopping) dus heb niet meegekregen dat hij nu in friesland staat.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:20

Ik heb beide topics doorgelezen.

en even de vraag voor de TS hier heb jij echt verstand van paarden? dus rijd je bijv al 8 jaar paard oid? Of hebt gedaan?

Nouja in mijn ogen vind ik wat jíj hebt gedaan harstikke goed! De tuin kan als tijdelijke oplossing voor een veulen wel. Maar is uiteraard niet de meest geschikte plek. En jij had alleen maar 't beste voor met je veulen, als ik het zo lees :)

En die andere vrouw heeft gewoon ronduit jouw paard 'gejat' en dat mág gewoon niet! Wat zij heeft gedaan mág gewoon niet :n

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:24

Snoekiej schreef:
Ik heb trouwens even Eppie's berichten teruggelezen, maar ik kwam toch echt alleen maar berichten tegen dat Yvonne een lief zorgzaam vrouwtje is die het beste met Billy voorheeft. Alleen dat ze er gewoon weinig verstand van heeft.

Dat was ook mijn idee. De rest berust gewoon op miscommunicatie en misschien wat reacties die wat feller zijn uitgevallen dan bedoeld door vermoeidheid.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:30

Welke berichten hebben jullie gelezen? want de berichten die ik las vond ze yvonne alleen maar vervelend en mocht ze níet bij het veulen komen (stal opslot etc. ) imo dat mág gewoon niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:40

We kunnen niet anders dan speculeren, laat men het weer over Billy/ Jay Jay hebben.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:47

Weet niet of ik erover heen heb gelezen, maar heeft eppie weleens toestemming gevraagd aan ts om het veulen naar friesland te brengen.....

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:53

Nouja de TS schijnt er iig van te weten?

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:56

noudy schreef:
Weet niet of ik erover heen heb gelezen, maar heeft eppie weleens toestemming gevraagd aan ts om het veulen naar friesland te brengen.....

xyvonnex schreef:
.mijn kleine kereltje heet trouwens jay jay(jee jee)het gaat goed met hem.hij zit nou in friesland.waar ik 350,00euro per maand betaal,terwijl er iemand een bericht naar mevrouw heeft gestuurd die een super lieve merrie wist die zo zonder problemen over jee jee had gemoedert wat een stuk goedkoper zou zijn geweest en zeker dichter in de buurt.waarom heeft mevrouw daar dan niks over gezegd?dan had ik zeker daar voor gekozen.

Nee dus :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 00:58

Ze wist niet dat er iemand anders ook had aangeboden het veulen maar haar merrie te zetten. Van friesland/veulenopvang wist ze wel :j

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 01:04

Dan wist ze er inderdaad wel vanaf, maar is het haar min of meer opgedwongen, terwijl er nog een mogelijkheid was.
En dat vind ik niet kunnen :n
Al helemaal niet als het haar veulentje is, maar ook niet als ze gedeelde eigenaar is, dan moet dat besproken worden.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 01:34

ik reageer even heel kort omdat ik barstende hoofdpijn heb en ff niet goed kan denken lezen en typen maar... wil dit ook volgen

ik vind goed van je dat jou kant er nu ook opstaat ik vind persoonlijk ook dat het nu veel minder erg is als het klonk...
Ik dacht al dat je hart gewoon gesproken had maar je miss geen ervaring met paarden had, dit maakt je echter geen dierenbeul!

oke er is wat fout gegaan, van fouten leer je en hier ben je ook op gewezen... Ik vind bijde kanten een waarheid hebben en snap ze alle 2.

ik hoop toch dat jullie eruit komen en dat jij je diertje terug krijgt! zoals ik het nu lees vind ik toch dat je recht hebt op je paardje!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 08:06

. foutje

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 08:09