Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Polly schreef:Het is zeker de vrije keuze van de TS om de merrie elders te zetten voor de bevalling, vind de woordkeuze alleen zwaar ongelukkig en ik zou haar op deze manier ook niet meer terug hoeven op stal.
De gemiddelde boer heeft nog altijd een stuk meer verstand van beesten, ja ook paarden, dan het gemiddelde paardenmeisje.
Als de boer er echt zo weinig verstand van heeft als TS beweerd dan is ze toch stukken beter af op een stal waar mensen lopen die er veel meer van weten dan zo'n 'stomme boer' (tussen aanhalingstekens ja, ik ben van mening dat de gemiddelde boer een heel stuk meer verstand heeft van onze dieren dan het gemiddelde paardengrietje. Misschien denken ze niet allemaal in het straatje van de gemiddelde paardenhouder die maar wat graag geld uitgeeft aan dingen die niet echt nodig zijn, maar dat is een hele andere discussie.)
Das dan een boer met lange tenen... loulou1 schreef:nou deze boer heet niks met paarden dat5 zal hij ook zeggen als je hem vraagt ,
hij is geen paardenman en zal hij ook nooit worden ,is ook niet erg maar hij moet zich wel in ons kunnen inleven
omdat we alles er voor doen om onze beesten gezond te houden.
en dat hij geen paardenman is zal ik je effe eens iets zeggen ,
welke paardennam gaat maaien op een wei waar paarden staan (met tractor) en zegt dan als je aan komt en scheld ;;och ik dat hij was aan het spelen met de tractor terwijl je paard helemaal buiten zinnen is .
en gif spuit terwijl je paard op de wei staat ,
het is dat ik het zelf zag dat de oude boer langs de weien liep met de gifspuit en er vrolijk op los spuite.
zijn dat dan normale gang van zaken dan??