Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Juin schreef:Ontsluiting is het openen van de baarmoedermond. Dit kun je niet zien aan de vulva. Als je de baarmoedermond aan de buitenkant kan zien is er iets goed mis!!!!! maar waarschijnlijk staat de vulva iets open, zoals gebruikelijk vlak voor een bevalling en is dat dus wat TS bedoelt.
Japke_Z schreef:Diablo schreef:Hoe kan je zien of een merrie ontsluiting heeft dan? Dat heb ik nog nooit gehoord, is wel handig voor mijn merrie die nog moet....
Ik stel me iets voor van voorpootjes die de staart opzij duwen
xXLianneXx schreef:heel raar verhaal![]()
als mijn merrie zou gaan bevallen zou ik er GEEN seconde aan denken om ook maar even men laptopje op te halen.
en daarbij komt dat het wel knap is dat je midden in je weiland internet berijk hebt
heel vaag verhaal maar ik hoop dat alles goed gaat en wil natuurlijk foto's zien van de kleine strakssucces en veel plezier met je veulen als die er is

SuperAssie schreef:Oke, dat is echt raar van je vader.
Als je merrie al zo lang aan het bevallen is zou ik er snel een DA bij halen, want dat is niet normaal.
Ik heb niet heel veel verstand van dracht en bevalling van paarden, maar zo lang hoort het normaal gesproken niet te duren!
piewie schreef:SuperAssie schreef:Oke, dat is echt raar van je vader.
Als je merrie al zo lang aan het bevallen is zou ik er snel een DA bij halen, want dat is niet normaal.
Ik heb niet heel veel verstand van dracht en bevalling van paarden, maar zo lang hoort het normaal gesproken niet te duren!
lees eerdere berichten, ze heeft al een aantal keer de DA erbij gehad! En hij maakt zich er niet druk om, dus wat zou jij dan doen in zo'n situatie.
Ik zou ook van de DA uitgaan!