ze staat al op antibiotic dus dat is het ook niet ik weet het ook niet ik zit nu ook echt met me handen in het haar ik ga over een uur nog een keer tempraturen ze had vanmiddag ook een spuit gekregen voor haar baarmoeder daar werd ze goed ziek van en hat het zo koud dat we haar binnen hebben gedaan . ik zelf ben er van overtuigt dat het niet goed is in gespooten niet in haar bloedbaan alle veeartsen die zijn geweest konen heb niet snel vinden en spuiten dan de helfd in en dan bloed er bij en daan de rest zij spoot het in een keer er in en durde 10 a 20 minnuten voor ze er op reageerde en de ander keren 2 a 3 minuten ik weet het niet meer
Secend opinion kan nu zeker nog wel, maar dan zou ik wel direct een afspraak maken met een andere dierenarts.
dancertje
Geplaatst: 21-04-09 20:31
second opinion kan wel degelijk maar dan is het moeilijker voor die dierenarts en wat jij zegt met spuiten klopt wel normaal inderdaad met bloed erbij en dat het langer duurde kan wel eens. ik zou wel echt voor een second opinion gaan is nooit verkeerd sterkte
Oei wat naar allemaal, sterkte ermee hoor, ik hoop dat je merrie er goed doorheen komt.
nooralie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-09 20:43
ik heb net gebeld . een betere uitleg gekregen er is echt nix meer aan te doen het lichaam moet het nu zelf doen . ze heefd antibitica . gespoelt en een die spuit . de kans op buik vlies ontsteking is nu zo groot en daar is nix meer aan te doen . de kans is dat ze nu op knapt dat de korts af zakt of niet
Dat is begrijpelijk. De DA heeft alles gedaan wat mogelijk is en nu zal blijken of ze er zelf doorheen komt. Sterkte nogmaals!
Biskwie
Geplaatst: 21-04-09 20:46
Sterkte! Dit lijkt me echt vreselijk!!
dancertje
Geplaatst: 21-04-09 20:46
oke das fijn een betere uitleg enkele tips die eeen vriendin ooit een keer gekregen heeft in dit geval is staat ze binnen houd de stal goed schoon en let erop dat ze goed blijft drinken
nooralie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-09 20:47
ja we hebben haar al binnen gezet ik zal er op letten en bedankt voor de lieve reacties
Pien_1
een klein beetje goed nieuw's 39,3 dus het zakt ben een beetje opgelucht was bang dt het om hoog ging ze blijfd vanacht lekker binnen ze licht lekker te slapen kijk al wat frisser uit haar oogjes