Ook J'adore D'Antikana verdient hier een plaatsje...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lientjeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:45

Tis gewoon véél leuker voor hen ook. 1) ze verdienen es echt rust en 2) ze vinden het meestal nog zo leuk op de weide.
Oewie! dat beloofd, lijk me idd geen goed idee om die nog lang te laten stilstaan.

Nee hoor, wij zadel op/af, helpen met inspringen, k zal wel af en toe ene moeten inrijden/uitstappen... En uiteraard supporteren, als dat erin zit. En filmen! Dus mijn dagje zal ook goed vol zitten ;)

Noppes, nada, niets. Ik durf amper balkjes lopen. ik ben een echte broek**** (ge weet wel). Na enkele valpartijen en breuken kan ik me zulke zaken ook niet echt meer permitteren, met werk/huis/paarden... soms hoop ik er wel nog op, en k vind het héél jammer voor Koen, want hij komt wel echt lessen en tijd tekort, om ze allemaal te springen.

Ben je er al ietsje beter van bekomen intussen,van je tegenslag?

_Antikana_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 13:02

Bwa, krijg het zo vooral 's avonds nog een beetje moeilijk... Toen ze net geboren was, stond er die avond zo een heel heldere ster aan de hemel. Kzei zo toen lekker emo tegen tom dat dat mijn veulen was :) (ben wel beetje softie op dat punt). Keek ik gisteren zo door mijn raam, weer die heldere ster. Was zo wel even ;( Kdenk da het nog wel eens gaat terugkomen als bij ons alle veulens worden geboren... dan denk je toch: mijne had daar moeten tussenlopen!
Vind het al positief dat mijn merrie weer helemaal de oude is...
bij jullie nog steeds geen nieuwe spruit geboren? zie dat je er een toulon verwacht deze maand...

lientjeds

Re: Ook J'adore D'Antikana verdient hier een plaatsje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:21

Heb vorige week een boek uit met zoiets, wel een leuk idee, noem je jouw ster gewoon J'Adore.
Dat had ik vorig jaar ook echt, lastig, toen de andere veulentjes geboren werden! Heb me er ook 0,0 mee bezig gehouden.
Maar k had het zoveel moeilijk toen, wenen tijdens de les enz, zelf op wedstrijd... gewoon omdat ik niet op Ulana zat.

K denk dat ik nu wel ga kunnen uitkijken nr de volgende veulens, hoewel de merries me niet echt zoveel doen. Dina, de Verdi, begint af te breken, uier te krijgen, we houden ons hart vast en hopen op een goede afloop, maar t zal vermoedelijk toch maar na het weekend zijn, of langer wachten

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:47

_Antikana_ schreef:
Aeris schreef:
Veel sterkte Antikana, gecondoleerd met het verlies van je veulen.
Wij wachten nu ook in spanning af... De merries zijn wel geënt tegen Rhino, maar dan nog is het geen zekerheid...

wij hadden ook een merrie die ingeënt was, maar blijkbaar helpen die vacinaties niet echt meer... :(
Ik wens je toch veel succes!!

We kunnen momenteel enkel nog maar afwachten. Een van de merries zit ondertussen op 10 maand... Als Rhino hier ook heerst, zou het nu kunnen komen. Zolang er niets gebeurt, blijven we hopen...
Zeker voor de oudste merrie (dit jaar 21 en ook dragend van Toulon) zijn we echt bang dat het misloopt. Gezien de leeftijd zou het wel eens kunnen dat dit het laatste veulen is voor haar...

Verder nog veel sterkte toegewenst!

_Antikana_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 13:11

Bedankt...
Duimen dus voor jullie... Hoop voor dat alles goed gaat.