Bij deze wil ik mijn hengstveulen Abarenzo opgeven! Hij is geboren op 22-07-08 en is een 3/4 kwpn. Zijn vader is kwpn x fries en mama een kwpn merrie van Rolex.
CubaLibre's <0> Rambaldi <0> M: CubaLibre (New Forest X Tinker) V: Horatio of Siam (Volbloed arabier) Geboren op: 15-05-2008 meer foto's staan in mijn profiel!
Wonder van de Leemhorst geb: 14 maart 2008 v: Winser-G m: Danielle fokker: Suffie
Wonder is voor mij heel bijzonder, omdat hij het eerste levende veulen is wat ik heb gefokt. De andere 3 veulens zijn tijdens of vlak na de bevalling overleden door o.a. een redbag en een hersenvliesontsteking.
Ik geef Saray van de Immetjeshoeve op. (hengst, hier 6weken) Geboren eind april 2008 Moeder: Sacha Vader: Vadershoeve Darius (1e pr. appaloosa, kampioen 2007 NAS HK)
Tinkerhengstje Owhen (v. Maestro) Geboren op 15 april, tevens de verjaardag van zijn moeder dus een mooi kado. Niet de mooiste foto helaas, maar hier 5 uur oud.
Ok, ik wil ook meedoen! Dit is Amaretto, geboren op 24 april 2008. Zijn moeder is Mira, onze kwpn-er en zijn vader is Wessel, de Friese hengst van Kimmie261:
Ik geef op: Braveheart van de Immetjeshoeve Talytha van de Immetjeshoeve x Bayern's Raki geboren op 14-7-08 Braveheart is een zeer lief veulentje, gek op kroelen!