Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daan_Ordeal schreef:Elise ze ziet er goed uit, mooie buik!
Ik voer ook nog geen merriebrok, wordt pas na 9 maanden aangeraden. Ik voer basisbrok en pavo sportfit.
Ik wil zo graag de baby een keer voelen, gisteren twijfelde ik of ik iets voelde. Aangezien ik nooit eerder een drachtige merrie heb gehad weet ik niet wanneer het nou echt het veulen is
ShamalArabs schreef:Daan_Ordeal schreef:Elise ze ziet er goed uit, mooie buik!
Ik voer ook nog geen merriebrok, wordt pas na 9 maanden aangeraden. Ik voer basisbrok en pavo sportfit.
Ik wil zo graag de baby een keer voelen, gisteren twijfelde ik of ik iets voelde. Aangezien ik nooit eerder een drachtige merrie heb gehad weet ik niet wanneer het nou echt het veulen is
voor de uier, tussen de navel en de uier in zeg maar, waar het vachtje lekker zijdezacht en dun is (meestal) met platte hand even een klopje geven en gelijk je hand daar weer tegenaan drukken. Soms duurt het even, maar vaak "schopt" het veulen wel terug.
Bij sommige merrie's hier kan ik het veulen daar sowieso altijd voelen (vanaf halverwege dracht), dan voel ik de beeb gewoon "langsglijden"
Daan_Ordeal schreef:hihi dan zit ik ook op de verkeed plekIk dacht dat je het onderaan bij de flanken kon voelen
Thanks!
ShamalArabs schreef:voor de uier, tussen de navel en de uier in zeg maar, waar het vachtje lekker zijdezacht en dun is (meestal) met platte hand even een klopje geven en gelijk je hand daar weer tegenaan drukken. Soms duurt het even, maar vaak "schopt" het veulen wel terug.
Bij sommige merrie's hier kan ik het veulen daar sowieso altijd voelen (vanaf halverwege dracht), dan voel ik de beeb gewoon "langsglijden"
Dyonne schreef:Peelie, vanwaar voer jij al merriebrok?
Mijn pony krijgt nu een klein beetje ponybrok en doet het er prima op.