Ik heb al gevraagd of ze tijd en interesse had om een reading bij Relana te doen
ik geloof dat ze het druk krijgt met aanvragen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik geloof dat ze het druk krijgt met aanvragen
monique4 schreef:14 paarden drachtig bij jullie, dat wordt een gezellige boel met waken en als straks alle veulens er zijn, speel kamaraatjes genoeg.
Zo die is opgeknapt zegt ie... Hahahahaha! Ja dat paard was ook nooit ziek geweest!
. Nou maar hopen dat het uit komt
Ik heb ‘m nog niet eerder gehoord.
. Ik kan me best voorstellen dat er dingen zijn die ze anders zou willen maar dit was wel heel erg. Vooral omdat ulisse eigenlijk best een vrolijke, werklustig paard is. Zoals zij haar beschreef kende ik ulisse niet
. Ze is erg dominant, vooral naar andere paarden maar wat zij vertelde…..durfde daarna ook een hele tijd geen reading meer te laten doen. Totdat een stalgenoot het bij Annika liet doen en dat was een heel herkenbaar verhaal.

de laatste reader heeft ofwel gewoon geen contact met haar kunnen maken ofwel heeft Angel haar vanalles op de mouw gespeld

Ze was heel braaf, tot ik rechtsom aan wilde springen: een enorme sprong/bok!
Toen was ze ook weer super braaf. 't Is gewoon een beetje een tuttebel
Rian1984 schreef:Iorrr is je enquerte al vaak ingevuld? En wat vind je van de resultaten?

dat geloven/niet geloven houd je toch, hoeveel discussies er ook rond gevoerd worden