Mijn dikzak zit vandaag op 235 dagen!
[edit] We zitten zelfs al op 200

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
youngster schreef:Bij het KWPN heb je ook idd een max, geen idee hoeveel dat is eigenlijk.
Hollybolly schreef:goed gezegt marlijntjuh ik ben t met je eens. we kunnen het niet inprogrammeren hoe je merrie het moet doen. we kunnen er ook niks meer aan veranderen en de natuur zal het wel goed doen.
ik heb trouwens idee dat ik zo'n beetje de enige ben die niet meer rijd. zijn er nog meer die gestopt zijn?
marlijntjuh schreef:Vief heeft al een mooi buikje hoor, Alacairion! Niet overdreven dik, maar je ziet echt wel dat er iets in zit.
Mac, volgens mij is het idd 21, meen ik mij nog te herrinneren toen Flake een naam moest krijgen hier op bokt.
Ik hoef me gelukkig niet aan een letter te houden, dat is wel heel moeilijk. Maar aan de andere kant zou ik het eigenlijk ook best leuk vinden als dat wel moest. Met een B zou ik trouwens nog wel wat namen weten te verzinnen, maar die ga ik hier niet vertellen want misschien wil ik ze zelf wel gebruiken
Cayusejuhh, als je merrie aangeeft niet meer te willen vind ik dat je dat moet respecteren. Ik vond het zelf vorig jaar ook niet zo leuk, maar ben met Spirit ook al na 71/2 maand gestopt met rijden omdat ze niet meer wilde.
Sammie schreef:youngster schreef:Bij het KWPN heb je ook idd een max, geen idee hoeveel dat is eigenlijk.
12, maar een beetje soepel kunnen ze wel zijn hoor. Dusse batteries not included kan nog gewoon
jessje schreef:Alleen mijn ruin bijt als ze samenstaan best vaak in haar buik en billen en vroeger deed hij dat nooit?
Is dit toevallig of komt dat bij anderen ook voor?
MarijeR schreef:Ik kreeg al een mailtje uit Amerika van iemand die haar op de cam had gezien.
Ze vroeg zich af welke merrie het was, op de site had ze gezien dat mijn 1e merrie pas in maart uitgerekend was en dat kon deze toch niet zijn...
Nou...
MarijeR schreef:Ik kreeg al een mailtje uit Amerika van iemand die haar op de cam had gezien.
Ze vroeg zich af welke merrie het was, op de site had ze gezien dat mijn 1e merrie pas in maart uitgerekend was en dat kon deze toch niet zijn...
Nou...
mijn instructrice schreef:maar ik denk aan een slijmbeursontsteking, dat heb ik zelf ook, ik denk doordat ze zo dik is, dat ze haar knieen verkeerd gebruikt, waardoor na beweging irritatie ontstaat. vandaag had ze nergens last van, maar tot een tijdje na de bevalling , geen zware lessen meer voor haar ...