shadow33 schreef:Handig dat ze al zo de trailer op lopen, dat deed mijn veulen nog niet toen ik de trailer paar weken geleden even in de bak geparkeerd had
We hadden eerst mama er een paar keer op en af tot de kleine een keertje mee erop ging. Toen was het voor mij goed voor die dag en wou ik stoppen maar de kleine vond het precies wel leuk en ging dus zelf alleen verder op verkenning. Lekker rustig verder opgebouwd en laatst ook al eerste toertje rond gereden. Gaat wel vlotjes als ze zo nieuwsgierig zijn. Maar ik hou het heel vrijblijvend hoor. Tmoet leuk blijven, ook voor het ukkie hé.
Vandaag voor de eerste keer aan de foute kant van de draad beland. En echt buiten de weide, dus vrij om naar de straat te gaan. Effe stressje. Hebben het niet zien gebeuren maar ze waren de velden links en rechts aardappelen aan het spuiten dus waarschijnlijk effe paniekje geweest en door de draad gegaan. Gelukkig waren we wel thuis en kort erna gezien. Mama en ukkie waren wat zenuwachtig heen en weer aan het stappen op zoek naar een doorgang. Poeh... ze blijft nu wel weer effe lekker dicht bij mama
Laatst bijgewerkt door Gitte_Tosje op 09-07-22 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt