Tja die jeuk

Vandaag wederom weinig verandering in t uier..zucht..mijngeduldraaktweleenbeetjeop!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_isanne schreef:Jeetje wat gaan jullie hard! Ik zit in mijn tentamenweken dus lees wel mee, maar krijg het niet voor elkaar om overal op te reageren hoor.![]()
Een aantal mijlpalen!Aftellen kan beginnen!
Loesvl, kom op, laat ons niet te lang in spanning. Die merrie mag hem/haar er wel uit gooien nu!
Pauk, jij bent aan het wachten of je een verrassing krijgt van Orion. Verwacht je hem/haar al snel afgaande op haar gedrag?
Amyz, ah een hoefzweer, dat lijkt altijd zo schokkend gelijk! Hopelijk knapt je paardje snel op.
SofieHavan, pfoe 344 dagen.. Heb je ook geen enkel idee of het nog lang gaat duren? Het was een maiden?
MarijeR kwam weer even meekletsen, leuk en spannend jouw laatste merrie!
Pol1, jeuk is altijd zo zielig, hopelijk stabiliseert alles zich straks snel na de bevalling. En jeetje wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg. Wat heb je een mooie merrie en een mooie lichte stal.
Bo ook in de veilige zone, fijn!![]()
Pretty, Twee merries onder de camera. Komt ook weer dichterbij! Nog even geen alarm en wat nachtjes slaap meepikken, heb je goed!![]()
Arianne, leuke foto's! Die uiers beginnen erop te lijken! En jeetje Lonneke heeft ondersteuning nodig aan een kant.![]()
Ik zag dat Kim het ook spannend begint te maken!
Venthe, ook al last van jeuk. Zonde van haar staart!
Cynthia, Dais ziet er goed uit! Duidelijke buik krijgt ze nu ook.![]()
Crines, ik moet het met je eens zijn. De merries hier zijn ook makkelijker dan mijn ruin. Althans in de omgang. Onder het zadel dan weer niet.
CL, jeetje wat zielig voor Gentle. Goed dat je de VA gebeld hebt, al is het alleen voor je eigen gemoedsrust. Hij is wel erg vies zeg. Hopelijk knapt hij snel op!
Pretty, wat sneu dat Pretty zo'n pijn heeft. Wat heeft ze precies?
Mickey groeit goed zeg, jeetje wat een bonk! En hij wordt al netjes opgevoed, leuk!
Jolandje, wat een leuke foto en wat een grappig plaatje.![]()
Myrth97, misschien ben ik heel streng maar als ze zoveel energie teveel hebben dan worden ze toch echt even gedwongen om wat te gaan doen hoor. Of ze dat nou leuk vinden of niet.![]()
Hier zit Baida vandaag op 334 dagen en er is eindelijk wat verandering in haar uier. Zo ziet het er nu sinds eergisteren uit:
[ [url=m/mFd3Ou.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo staat ze het overgrote deel van de tijd te dutten:
[ [url=m/kh1rHD.png]Afbeelding[/url] ]
Ze ligt nog veel 's nachts gelukkig, niet languit maar ze is nog erg rustig. Heb nog niet echt de indruk dat het heel binnenkort al gaat komen. Op zich komt dat goed uit met mijn tentamens maar ik heb geen geduld meer.