We hebben ook nog een Holsteiner hengst een veulen van afgelopen mei. Die is net zo groot

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YSR1971 schreef:Zitake, wat een plaatje!!! En nu maar duimen dat er ook zoiets uit onze Aaffie komt
zitake schreef:Hij komt idd uit Engeland. Qua bloedlijnen, zn moeder is vnl Revel gefokt geloof ik, merrie die oa uit Penboeth Sallie komt, de hengst is Criccieth butch een palo uit Criccieth Arwr RW-winnaar. dus via Arwr is hij enigzins verwant aan mn jongste merrie, die uit Criccieth Hywel komt, ook een Arwr zoon. maar goed dat is allemaal een beetje toevallig, gezien het eerlijk gezegd vooral om de kleur te doen was
Steffi_H schreef:Ziet er goed uit ubimone! Leuke merrie!
Al_zawraa: wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je daar wat moedeloos van word! arm paard inderdaad!
Heeft hala al zo'n druk veulen?
Bij Tarinka laat het veulentje zich maar amper zien. Ik zie haar wel eens naar de buik kijken en wat friemelen en soms zie ik het wel een stevige boks geven, maar dat gebeurd niet zo vaak. Ik heb het denk ik nog maar 3 keer zien bewegen als ik ernaast stond.
horsii schreef:Show de foto:P
Zeker een aardige buik mira:P?
horsii schreef:Inderdaad wat magic_ice zegt even in de gaten houden.
Had jullie al een x verteld dat Sem tijdens het uitlaten bij mn zus gebeten was door een zwarte labrador achtige hond.
nou nu was het weer bijna raak en ik vermoed dat het dezelfde hond was.
Hond liep los en rende op sem af, ik riep sem terug, sem wou terug komen maar die hond sprong erbovenop en sem kon geen kant op.
Dus sem weer een klein trauma want zodra er een andere hond aankwam gingen de haren helemaal overreind en de staart tussen ze benen en janken.
Had m aan de lijn gedaan was bang dat die hond weer zou komen.
Als ik zi'n hond zou hebben zou ik m aangelijnd houden, snap niet dat die emnsen dat niet doen.