want ik sta er niet in en heb me paar pagina's terug aangemeld muzefee heeft hem toen nog aangepast..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maroush schreef:Moeten we dan elke dag die lijst gaan bijwerken

Dat vind ik persoonlijk echt een gigantisch bedrag.
Wij hebben de EquiFone rechtstreeks uit Amerika gehaald, dus waren nog een stuk goekoper uit als dat je ze in NL koopt.
)
had het helemaal door elkaar gehaald
dacht eerst dat het hengst was zeg ik ook nog is de verkeerde naam haha, het is Floriaan en een merrie

. Als het er dan is kun je vast wel zien of het prematuur is of toch voldragen en kunnen we het aantal dagen dracht alsnog aanpassen.
Ik hoop die eer tenminste niet te krijgen
.
). Vanacht is ze ook heel onrustig geweest. Diablo schreef:Ik heb net melkdruppels bij Mira gezien!
, heb vlug de foto's gekeken en zag enkele veulentjes geboren dus iedereen met veulies: proficiat!!! zag ook enkele lijsten maar mijn merrie staat er nergens tussen, zal eerst lezen voor ik wat zeg

TabeR schreef:potverdikkie schreef:Wisanda2003 dank je wel! Staan er een boel op die zich nog niet hadden gemeld.
Maar zijn al deze merries ook al bevallen? Of te wel, zijn het de huidige draagdagen of de werkelijke uiteindelijke draagdagen?
Diablo: dat wordt spannend!
merries zijn nog niet bevallen!