Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:21

Polly, ik wil je even oprecht heel veel sterkte en succes toe wensen!!! Volgens mij zou niemand in jouw schoenen willen staan!!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:23

thnx.... Bloos
Zal je zien.. komt het over 6 weken...(ben nu al wanhopig)

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:24

@ Wendy_Kila: Volgens mij wordt hier in huis Norit gebruikt voor stoppen van diarree, kan het mis hebben want ik heb er zelf gelukkig nooit zo erg last van! (leuk onderwerp trouwens Knipoog )

@ Polly: Als ze echt een pismerrie was bij de eerste dekking, dan zal ze toen wel goed gedekt zijn. Wat was de datum van die dekking dan, drie weken ervoor, met de hengstigheid, 1 mei ofzo? Dan zou ze nu al wel 320 dagen kunnen zijn volgens mij. Goed dat je gestopt bent met regumate, want volgens mij kan het komen.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:26

Volgens mij dus ook...

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:26

@ Polly: En als je nou zekerheid had was het nog niet zo erg geweest. Maar dat niet weten hoe wat en wanneer is gewoon slopend! (Spreek uit ervaring met een heel ander iets Knipoog Haha! )

@Sjen: Heerlijk onderwerp ja Haha! Knipoog Ach, moet kunnen met de foto´s die soms langskomen Haha! Zou kunnen hoor, dat van Norit, maar die werking weet ik er dan gewoon niet van Bloos

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:31

ik sleep mezelf weer even naar stal...

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:38

@odess: wat een buik! Je ziet haar echt groeien!! Haha! Nog eventjes odessa!

@ chyenne: ze groeit goed zeg! en die uier wordt ook steeds voller Ja

@ polly: wat vervelend allemaal Ach gut hopelijk gaat het allemaal goed..
en wat irritant dat er geen zekerheid bestaat over de dag dat ze uitgerekent is!! Succes

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:57

Nou Polly, ik hoop voor je dat ze al langer drachtig is en dat alles goed gaat. Hou ons op de hoogte iig!

GOED NIEUWS!!! Ik heb zojuist een KEGEL gespot bij Vanta!! Ze had al langere tijd witte prut puntjes aan de spenen zitten maar daarjuist had ze echt een kegeltje van enkele mm!! WIIIIIII

Hopen dat ze me niet weer voor de gek is aan het houden ...

Ga nu weer naar stal, heb grote pot slobber gemaakt en ga nog wat kegeltjes kijken. Haha! Haha! Haha!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:07

Loolapelooza: Zou het dan vanavond worden?? Ik hoop het zeker voor je! Hoop dat ik niet zo lang op Kila hoef te wachten...
Kom op Vanta je kunt het!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:08

Mijn Quarter merrie "Rabbit", moeder van Tomboy heeft ook al sinds gister de doppies erop. Hoop dat ze vandaag gaat veulenen want ik ben kapot. Dromen Dromen Het word de 4e dan deze maand. Nachten niet veel geslapen. Gisteravond bij een merrie van ons een hele zware bevalling gehad. Gelukkig goed afgelopen. Kom op Rabbit, laat je baby maar komen. Go jij! Go jij!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:11

En ik dacht het al moeilijk te hebben met 1 merrie van mijn eigen die moet veulenen Bloos Haha!
Veel succes, en ik hoop ook voor je dat ze vanavond even mee wilt werken Haha!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:14

@ Loolapelooza: Gefeliciteerd met je eerste kegel Haha!
Ben erg benieuwd!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:17

Net de maanlandschapbox een beetje uitgemest, rechtgetrokken en opgestrooid.
De andere speen begint nu ook wat vol te lopen.. het zal mij benieuwen...

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:42

Nou ik ga vanavond bij m'n nicht logeren dus kan even tot morgen niet hier kijken (hoe verslavend is dit Haha! )
Als ik hier morgen weer kijk wil ik veulentjes zien, kom op dames jullie kunnen het!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:43

Beetje hectisch geweest. De round pen panelen waar Pepsi en Grace nu veilig achter staan moeten terug naar de rechtmatige eigenaar. Nu moeten we als een idioot een veulenveilige omheining gaan bouwen. Alle materialen hebben we nu wel bij mekaar. Nu dus gaan bouwen ... dat soort dingen komen altijd ongelegen Boos!

PhiaBink schreef:
Weet iemand iets voor een zeer nerveuse eigenaar van een paard dat moet bevallen? Clown Sedalin werkt net ff te sterk Slapen , rubber hamertje heeft al heel wat blauwe plekken Blauw oog achter gelaten Gestoord Wat kan ik nog meer proberen Haha!

Een bijtring voor tussen de klapperende kaken van HyperHenkie Schijnheilig Haha! ???

@Lola: HOERA!! Kegeltjes! Nu kan ze het toch echt niet langer ophouden!! Macy heeft het veel te druk op het moment, dus die bemoeit zich er ook niet tegenaan. GO VANTA GO!!

@Polly: wat een slopende toestand! Hoe is het nu met d'r?? Voor je eigen ongemak: Immodium. Hoef je meteen twee dagen niet meer Haha! .

@Marije: ohhhh ja, veulenhinnikjes zijn Lovers . Ik werd daarstraks ook begroet met zo'n veulenknorretje. Héérlijk gewoon!

@ Sjen: Siena heeft net zo'n hangbuik als Lee en zo te horen net zo'n humeur. Haha! Overigens klopte de "dwarsligging" bij Peps wel want die kreeg idd een merrie.

@Fnanne: dat wilde je nou net effe niet horen zeg, over de rhino Boos! ! Zelf even puffen en doorademen Haha! ...

@ Wendy_Kila: Pepsi was ook maiden en heeft idd ook helemaal niet gekegeld. Maar de meeste merries doen het wel, ook al is het maar een paar uur vantevoren.

@ Lola: je moet ze geen wortel voeren, je moet er een wortel achter houden (carrot stick). Werkte prima bij Peps/Gracie Schijnheilig

@ Tinne: ik voer ook Marstall merriemuesli en ben er heel tevreden over.

@Odess: Odessa is BOL! Ze staat er op de eerste foto ook echt zo bij alsof het veulen er elk moment achter uit kan vallen Haha! .

Ik heb ook weer nieuwe foto's in het Gracie topic staan Bloos .

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:44

PS: mijn Avatar doet het niet Boos! ! Zou Gracie moeten zijn ...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:46

WAUW!! Wordt weer spannend vannacht!! Ik hoop dat het bij Polly goed gaat!
Vanta en Rabbit kegels!! YEAH!! Here they come!! Leuk, leuk!!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 16:47

Hihi Sjen, je hebt het wel te pakken hoor, het is maar een avondje Knipoog

Veel plezier in ieder geval Lachen

Vanochtend trapte Dessa jr., zo lief. Hij doet het nog Haha! Ik heb trouwens gisteren besloten dat ik totdat het veulen er is, niet meer met Timon naar de les ga. Ze was gisteren helemaal panisch en ik ben na een half uur al weer naar huis gegaan. Zat echt niet lekker op mn paard! Na al die medicijnen laat ik het niet misgaan omdat ik nu zo nodig een uurtje moet paardrijden op woensdagavond! Nu ik dat bericht hoorde van Fnanne (rhino) ben ik wel blij dat ik in ieder geval weer 1 factor uitsluit.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:49

@ jeddah: Ze kegelde niet, maar had ze wel een goed vol uier? (Sorry, kan niet zo 123 de foto´s voor de geest halen Bloos )

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:51

Wendy_Kila schreef:
@ jeddah: Ze kegelde niet, maar had ze wel een goed vol uier? (Sorry, kan niet zo 123 de foto´s voor de geest halen Bloos )

Wie bedoel je? Sim?? Die heeft dat ik gezien heb niet gekegeld, maar had een super volle zweterige uier, het kan prima zijn dat ze snachts is gaan kegelen, ik heb haar om 01.00 wetrus gezegd en om 07.00 is ze bevallen.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:59

Sorry Jeddah, ik bedoelde eigelijk Mac, maar jouw reactie helpt mij ook Haha!

Zit namelijk een beetje met een probleempje, want ik zou heel graag bij de bevalling willen zijn. Als ik ook denk dat het zal komen, ga ik naast haar stal slapen, en dan de wekker om de zoveel tijd zetten. Maar ja, als ze niet genoeg uier laat zien, kan het zijn dat ik het helemaal mis loopt. Dus kan uit 2 dingen kiezen...
Of de kans lopen 2 weken op stal te moeten slapen.
Of de kans lopen de bevalling te missen...

Lastig hoor!!! Boos!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:13

Sjen schreef:
@ Loolapelooza: Gefeliciteerd met je eerste kegel Haha!
Ben erg benieuwd!

Dank je (iedereen trouwens) Ondertussen is er al een 2e kegel gespot!!! Hyper!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Me is happy!! Haha! Haha! Haha! Haha! (ook al is het dan nog niet geboren ... Knipoog )

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:18

AAAAHHH dat noem ik nog eens kegeltjes!!!
Die moet haast wel zeker komen vanavond!!!

Succes!!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:19

Wendy_Kila schreef:
Sorry Jeddah, ik bedoelde eigelijk Mac, maar jouw reactie helpt mij ook Haha!

Zit namelijk een beetje met een probleempje, want ik zou heel graag bij de bevalling willen zijn. Als ik ook denk dat het zal komen, ga ik naast haar stal slapen, en dan de wekker om de zoveel tijd zetten. Maar ja, als ze niet genoeg uier laat zien, kan het zijn dat ik het helemaal mis loopt. Dus kan uit 2 dingen kiezen...
Of de kans lopen 2 weken op stal te moeten slapen.
Of de kans lopen de bevalling te missen...

Lastig hoor!!! Boos!

Haha! Haha! Haha! Lastig ja, ken het. Tong uitsteken

Heb je elektriciteit op stal? Zo ja zou je aan een camera installatie kunnen denken. Het scheelt namelijk al heel veel dat je niet tig keer je bed uit moet om te gaan checken maar dat je gewoon zo je merrie kan volgen. (spreek uit ervaring) Ook al slaap je vlak naast of achter je merrie, het is echt koud 's nachts hoor als je daar in je slaapzak ligt!! Hele opgave als je dan even moet recht komen om over de wand te piepen.
Ik heb al verteld dat die oeplul bij ons de elektriciteit heeft afgesloten, nou heb ik het geluk dat ik een Birth Alarm kon lenen dus ik hoef alsnog niet tig keer m'n bed uit 's nachts. Is een BA geen optie?

Ik slaap ondertussen ook al wel een week of 2 op stal en ik moet zeggen dat het went. Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:19

@ Lola: YEAH!!!!!!!!!! Daar zou ik ook happy om worden!! Gek dat de spenen nog niet "geplopt" zijn he?!

Jippie morgen hopelijk een veulen erbij!! (en ik weet dat jij het niet zo graag ziet, maar ik hoop op een blauw oog zoals mama heeft!)