Vanmorgen hong er wel een klontertje aan de uier dus lang duurt het zeker niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pauk schreef:@ Biancaatje.. Dat is niet te hopen en dat verwacht ik ook niet hoor.. M'n 2e merrie (en ik) is 21 mei uitgerekend dus dan moet ze wel heel ver overlopen en dat is helemaal niks voor Orion.
Orion gisteren niet echt onrustig maar ook niet in haar normale doen.. Toch wel veel gelegen vannacht en ik heb dus veel gezien en weinig geslapen![]()
Maar nog geen beeb en uier is alleen op de foto te zien dat er wat veranderd.. Dus minimaal.. Maar ja we hebben het over Orion.. Die kan dus wel ineens bedenken te bevallen.. 332 dagen vandaag

dat bokken naar mama ook
wij moeten nog zo lang vergeleken met een hoop hier
chimello schreef:Goedemorgen, nog niks hieriemand znders meer geluk?
pol1 schreef:Die van mij schuurt zich inmiddels overal..schijnt hormonaal te zijn..De Da kan er wat voor spuiten maar niet tijdens de dracht.
Knolselder schreef:Charlie belde net om te zeggen dat ze het ook beu is. Dag 325.
ik krijg ook dagelijks (euhm, nachtelijks
) zo'n aantal telefoontjes
GOOI HET ER DAN TOCH UIT! m
Cynthia82 schreef:![]()
![]()
![]()
Voor Neon!!
En ook voor Fien
aftellen kan beginnen!!
kiki1976 schreef:Hier vannacht een rustige nacht gehad, alleen vanmorgen om even voor half 7 alarm tot 2x aan toe.
Vond dr toen wel even onrustig in haar doen en laten. Maar is nu weer rustig.
wij willen een nacht voor ACTIE (en veulentjes natuurlijk
)LoesvL schreef:Hier ook niks vannacht, ze zullen wel wachten op het mooie weer.
Vanmorgen hong er wel een klontertje aan de uier dus lang duurt het zeker niet meer
Maar jee voor het klontertje!!
We wachten in spanning verder af!! Pauk schreef:Orion gisteren niet echt onrustig maar ook niet in haar normale doen.. Toch wel veel gelegen vannacht en ik heb dus veel gezien en weinig geslapen![]()
Maar nog geen beeb en uier is alleen op de foto te zien dat er wat veranderd.. Dus minimaal.. Maar ja we hebben het over Orion.. Die kan dus wel ineens bedenken te bevallen.. 332 dagen vandaag
En toch draagt ze weer bescheiden,of wat vind je zelf Cynthia?
spannend. Maar voorlopig nog niks dus...
Mag ook wel nu haha.
Neonlight schreef:Jeuh, Fien ook 300 dagen!![]()
![]()
![]()
Tjinta, hoeveel dagen reken jij altijd? Aangezien je ook voor 10 mei in de openingspost staat?
Hopelijk lukt het alsnog

en die kater is veel relaxter.
suus_elviera schreef:Lonneke heeft bijna een steun paaltje nodig aan 1 kant hihih
Nou hè? Zo'n monopod ding, waar veel mensen bij concoursen opzitten lijkt me wel wat. Toch nog vrij mobiel dan, haha.
Pretty, dat is een betere methode van rekenen. Baal je ook niet als ze wat overdragen. Maar inderdaad wel fijn als je er een aantal al een tijdje hebt; heb je in elk geval een idee. En mmm, dat zou leuk zijn, aanstaand weekend een veulen! Ik denk het nog niet hoor, maar van mij mag het! Ik zou wel zaterdag voor het eerst naar de nmprs-keuring gaan, dus manlief moet maar thuisblijven dan
Maar zo echt van ha op 330 dagen is ze uitgerekend,neen mooi niet,daar fop je mij niet mee. Ik weet nog hoe nukkig ik was toen ik 40 weken + 1 dag droeg.
mijlpalen, altijd leuk

Het is echt iets hormonaals denk ik. Gelukkig allebei niet zo erg als Venthe beschrijft.
Nuja ik denk wel dat dat meer zegt over deze merries dan over iets anders. Ik heb het echt getroffen met mijn merries
Maar ah, er staat dan wel fokker: Yeguada Crines Danzantes
Hopelijk is hij vandaag niet vergeten dat hij gisteren genoten heeft van het aaien