Vanmorgen hong er wel een klontertje aan de uier dus lang duurt het zeker niet meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pauk schreef:@ Biancaatje.. Dat is niet te hopen en dat verwacht ik ook niet hoor.. M'n 2e merrie (en ik) is 21 mei uitgerekend dus dan moet ze wel heel ver overlopen en dat is helemaal niks voor Orion.
Orion gisteren niet echt onrustig maar ook niet in haar normale doen.. Toch wel veel gelegen vannacht en ik heb dus veel gezien en weinig geslapen![]()
Maar nog geen beeb en uier is alleen op de foto te zien dat er wat veranderd.. Dus minimaal.. Maar ja we hebben het over Orion.. Die kan dus wel ineens bedenken te bevallen.. 332 dagen vandaag
chimello schreef:Goedemorgen, nog niks hieriemand znders meer geluk?
pol1 schreef:Die van mij schuurt zich inmiddels overal..schijnt hormonaal te zijn..De Da kan er wat voor spuiten maar niet tijdens de dracht.
Knolselder schreef:Charlie belde net om te zeggen dat ze het ook beu is. Dag 325.
Cynthia82 schreef:![]()
![]()
![]()
Voor Neon!!
En ook voor Fien
kiki1976 schreef:Hier vannacht een rustige nacht gehad, alleen vanmorgen om even voor half 7 alarm tot 2x aan toe.
Vond dr toen wel even onrustig in haar doen en laten. Maar is nu weer rustig.
LoesvL schreef:Hier ook niks vannacht, ze zullen wel wachten op het mooie weer.
Vanmorgen hong er wel een klontertje aan de uier dus lang duurt het zeker niet meer
Pauk schreef:Orion gisteren niet echt onrustig maar ook niet in haar normale doen.. Toch wel veel gelegen vannacht en ik heb dus veel gezien en weinig geslapen![]()
Maar nog geen beeb en uier is alleen op de foto te zien dat er wat veranderd.. Dus minimaal.. Maar ja we hebben het over Orion.. Die kan dus wel ineens bedenken te bevallen.. 332 dagen vandaag
Neonlight schreef:Jeuh, Fien ook 300 dagen!![]()
![]()
![]()
Tjinta, hoeveel dagen reken jij altijd? Aangezien je ook voor 10 mei in de openingspost staat?
suus_elviera schreef:Lonneke heeft bijna een steun paaltje nodig aan 1 kant hihih