Hoi, ik meld me hier ook weer. Ik heb twee drachtige shetlanders, Samira en Susanne. Sammie en Suus zijn nu maximaal 302 dagen drachtig. Ze zijn al lekker dik.
Ben terug van stal. Beetje met mendy gewandeld en het was zo stil dus ik dacht: laat ik maar eens muziek opzetten. 1e liedje: Army of love van Kerli Vond ze niks aan, zelfs nog een poging tot moord op mijn mobiel gehad... 2e liedje: Blow van Kesha Vond ze super! oortjes naar voren en lekker door lopen. 3e liedje: The sky is the limit van Jason Derulo Nou, mijn mobiel is er gelukkig heel vanaf gekomen, alleen het scherm zit onder het kwijl
Verder heb ik haar misschien 3 minutjes opgejaagd. Veulen was non actief en wat denk je.. Kom je uier foto's maken, heeft ze geen uier meer
Werd vanmorgen gebelt, waarschijnlijk gaat Sool vandaag/vannacht bevallen! Was helemaal verbaasd, want normaal loopt ze eigenlijk wel tot de 340, ookal rekenen we 335, ze is vandaag 333 dagen. Dus vroeg voor haar doen! Hoop dat ze lekker doorzet vanavond!
hier is alles nog steeds rustig.. wessa word wel steeds rustiger..normaal is ze best druk...maar nu is het echt een mak schaap rennen in de wei doet ze ook niet veel meer..als ze wel ff stukje rent showt ze totaal niet wat ze normaal wel doet
Met peeps was alles goed. Tegen der zin in 1.5 uur buiten gestaan, toen maar op stal gezet want ze was erg ontustig. Veel heen en weer lopen, staart de lucht in, tot 2x toe liggen en gelijk weer opstaan. Ook heeft ze nog der kuil van vanmorgen. Op stal is ze gelijk met der kont tegen de muur gaan staan om heerlijk te schuren.
Nee, ze hebben vanmorgen optijd alle paarden al gedaan, juist dat het de rest van de dag rustig is. Als het rustig is bevallen ze sneller dan als de hele dag door er in en uit gelopen wordt!
essiesilly
Geplaatst: 13-03-11 17:11
spannend marrrlinde!!
sorry jongens ben de laatste dagen niet zo actief geweest heb het zoooo druk gehad met m n nieuwe baan heb foto s van highlight gemaakt en haar uier, zal ze zo ff laten zien, ben aan het uploaden
Peep weer erg onrustig, arme merrie. Heeft duidelijk last van de kleine. Heel de tijd onrustig heen en weer lopen half door de benen gaan maar toch weer gaan staan en uiteindelijk maar gaann liggen maar gelijk weer opstaan.
Spannend voor Marrlinde!!!! Peeps ziet er goed (dik) uit hihi.
Ik gok voor Rose ook op vannacht, ze was vandaag echt anders! sjaggie, sloom, draaien, zwiepen met de staart. Ze stond ff in de paddock en wilde na een minuut al weer naar binnen.
Rose heeft trouwens 2 dikke achterbenen, komt dit vaker voor bij drachtige merrie's? ze wil helemaal niet lopen, niet naar buiten niks. en als ze al buiten staat is ze zo gestressed dat ze weer naar binnen wil??