petraaken schreef:
Vreemd, Ik heb nog nooit zonder brok gezeten van Pavo. Maarja ik heb er dan ook maar 4 en jij misschien een stuk meer.
Ja wij hebben een hele manege met wel 100 paarden waaronder tal van goedgekeurde zwarte Arabische hengsten.

Neenee, serieus, ik heb er ook maar 4 en dan is 1 daarvan nog onderweg ook. Het probleem met Pavo was dat het om de andere reden (waarom precies is me nog niet duidelijk) nooit bij de levering zat van die winkel ... (ik bestelde het via de winkel alleen gaven zij die bestelling te laat of niet door of weet ik welke smoezen allemaal nog ... ) En zo zat ik dan 3 weken te wachten op m'n merrie of veulenbrokken, dan kom je wel is tijdje zonder te zitten en moet je je veulen merriebrok geven of omgekeerd

(of recreatievoer van een ander merk ... )
Op den duur was ik het zat, eender wat je bestelde kwam te laat of niet! Mist van op Bokt had net hetzelfde probleem alleen gaf die Cavalor en dat kun je in véél meer winkels krijgen hier in de omtrek.

(dus die gaat nou ook op een ander

)
Keuze was snel gemaakt, ik voer nu enkel nog Cavalor en ze doen het er goed op al zeg ik het zelf!