[/quote]Als stille meelezer dacht ik bij het zien van de laatste foto's het lijkt wel een damhert, dus jou zoontje heeft gelijk.
Kruip weer onder mijn steen.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Phileine83 schreef:Jelske. Nee precies, wat moet je dan met een kasteel haha. Hier net zo, ik ben 1.62 en mijn merrie is grootramig met veel front en 1.65. Ik lijk net een kabouter op haar.
Iedere dag op en neer naar Boxmeer hakt er sowieso wel in. Ik had mijn werk zo veel mogelijk ingericht zodat ik vanuit daar kon werken. Want we zijn nog wel even druk geweest met dat poppedeintje. Volgens mij had ik al eens geschreven dat ze overkoot stond - zo niet, dan nu. Daar heeft ze een infuus voor gehad met oxytetracycline en op haar rechter voetje een schoentje gelijmd dat de toon wat verlengt. Voor het linkervoetje was dit genoeg om goed gezet te worden, maar rechts had meer tijd nodig. Dus het infuus nog eens herhaald. Helaas heeft dat ook niet genoeg geholpen. Schoentje is nog een dag blijven zitten en toen zijn we begonnen met ieder uur even de stal uit om op harde ondergrond te staan/lopen. Toen ging het ineens heel snel. Ik mag inmiddels wel huur betalen geloof ik, want ik heb daar menig uurtje met mijn laptop in een hoekje zitten werken totdat ik het zooitje weer uit de stal kon trekken
Maar het resultaat mag er zijn!