Phileine83 schreef:Jelske. Nee precies, wat moet je dan met een kasteel haha. Hier net zo, ik ben 1.62 en mijn merrie is grootramig met veel front en 1.65. Ik lijk net een kabouter op haar.
Wij snappen elkaar
Welkom sexysusie en Wonders en Orlinde!
Gefeliciteerd lideli, crazy_funky, goldenarrow, AM_Horses, Myrthee_, nieky1993, Tinniie, Fleuribelle en Boelles!
Wat een prachtige aftekening trouwens Tinniie!
@Sabbuh: Soms heeft het ook echt een paar dagen nodig om goed op gang te komen. Hoe gaat het inmiddels?
Jongens, jongens, jongens... Ik ben één keer een paar dagen niet online... Jullie gaan hard met al die veulentjes!
Hier wel een redelijk vol weekje/weekend achter de rug
Iedere dag op en neer naar Boxmeer hakt er sowieso wel in. Ik had mijn werk zo veel mogelijk ingericht zodat ik vanuit daar kon werken. Want we zijn nog wel even druk geweest met dat poppedeintje. Volgens mij had ik al eens geschreven dat ze overkoot stond - zo niet, dan nu. Daar heeft ze een infuus voor gehad met oxytetracycline en op haar rechter voetje een schoentje gelijmd dat de toon wat verlengt. Voor het linkervoetje was dit genoeg om goed gezet te worden, maar rechts had meer tijd nodig. Dus het infuus nog eens herhaald. Helaas heeft dat ook niet genoeg geholpen. Schoentje is nog een dag blijven zitten en toen zijn we begonnen met ieder uur even de stal uit om op harde ondergrond te staan/lopen. Toen ging het ineens heel snel. Ik mag inmiddels wel huur betalen geloof ik, want ik heb daar menig uurtje met mijn laptop in een hoekje zitten werken totdat ik het zooitje weer uit de stal kon trekken
Maar het resultaat mag er zijn!

Sinds dit weekend ook maar begonnen met het halstertje. Het is een lief ding hoor, maar ook ontzettend nieuwsgierig, dus ze had al heel snel bedacht dat ze zelf wel op onderzoek uit kan over het terrein. En omdat ik niet continu andere mensen tot last wilde zijn om mee te lopen, daar de oplossing maar in gezocht. Het voetje heeft zich inmiddels zodanig hersteld dat het schoentje er niet meer onder hoeft en ze het vooral moet blijven gebruiken. Vermoedelijk zal dat wel los lopen, want poppedeintje heeft inmiddels ontdekt dat ze met die vier lange stelten ook heel hard kan:
Vandaag sla ik even een keertje over denk ik. Al ben ik er nog niet helemaal over uit. Wilde eigenlijk Jels wat extra aandacht geven vandaag, aangezien die de afgelopen dagen wel een beetje is verwaarloosd. Stalgenootjes en mijn vriend hebben haar gelukkig nog steeds veel aandacht en wortels gegeven, maar dat is toch anders natuurlijk