Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niet voor rede vatbaar zo'n persoon 
Ik zeg "ze" want telkens als mama met haar hoofd schudde om een vlieg te verjagen werd er duidelijk getrappeld, echt zo van "Mam, hou op!" Typisch meisjes gedrag imo

wilmatj schreef:En hoe groot is de kans op een tweeling dracht? Ik ben zelf opgegroeid op een boerderij, waar vroeger door mijn opa paarden gebruikt werden. Nooit scannen, nooit opvoelen. Je ziet het vanzelf wel.
Mijn oude paardje is vroeger ook eens gedekt geweest, laten scannen of ze drachtig was maar verder niks geen controle.
Geen cameras, geen geboortemelder. Gewoon opletten, je paard kennen, signalen herkennen en er 5 keer per nacht uit als je dacht dat het zo ver was.
Uiteindelijk overdag bevallen van een mooi veulen, veulen lag niet goed. Maar gelukkig weten koeien boeren heel prima hoe ze zo'n veulentje even goed moeten leggen.
Dus eigenlijk was mijn idee om hetzelfde nu weer te doen. Gaat het niet goed, dan heb ik hele erge pech. Dat overal zo 100% controle op willen hebben kan ik niet hoor.

maar die zijn niet drachtig