hier zitten we op 203 dagen. Mijn merrie is altijd al een hormonale ramp geweest voor te rijden en heeft lange tijd op regumate gestaan om ze fijn te rijden. De eerste maanden van de dracht liep ze super! Maar gaat het toch snel achteruit vind ik. Veel verzet op mijn been, galop is al heel moeilijk geworden en zuur bij het opzadelen. Zou ik toch best al helemaal stoppen? Ze komt natuurlijk wel elke dag op de wei.
Het is haar eerste veulen en ze is al behoorlijk dik. Zal straks ook eens een foto maken
droversrun
Geplaatst: 15-11-17 10:34
Hier zitten we vandaag alweer op 222 dagen, gaat nu echt snel vind ik.
@nathe mijn merrie staat altijd hard in training, nu sinds een maandje is ze van 1 dag vrij naar 2 dagen vrij gegaan. Voor de rest train ik haar nog 3 dagen in de baan en de andere 2 dagen zijn bos of longe. Mijn merrie stikt nog van de energie en is nog niet zo dik. Denk dat je gewoon beetje je gevoel moet volgen hierin.. ik kijk gewoon aan wanneer zij het zwaarder vind worden en ga dan steeds meer afbouwen maar nu trekt ze het nog prima.
ik tel al helemaal niet op ik tel af naar de einddatum
zoals iemand beschreef in mijn topic, mijn mudskin
nathe, als je merrie zo duidelijk aangeeft dat het niet meer lukt voor haar dan zou ik wel stoppen met rijden en misschien is longeren nog wel wat voor haar
Ik stop ook zodra ik denk dat canto het niet meer trekt buitenritje zijn jammer genoeg niet haar ding tenminste niet allen sus dat levert allen maar stress