Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Meestal, vlot nadat je een fijn paard hebt gekocht, komt zo'n paard dan alsnog weer te koop

Kabayo schreef:Erg knappe ponys zef hinte!
Pepper krijgt ook al een buikje inowa! Prachtige schimmel
Mijne word steeds meer een kreng. Gok op een hengstveulen , dit is toch niet normaalze viel ook steigerend aan
gelukkig kan er met een stalwand tussen niks gebeuren!
(We hebben nieuwe pensionpony)
[ [url=m/IdCfu9.jpg]Afbeelding[/url] ]

erg last van hormoontjes
Ik moet ze nog een keer ter controle laten scannen, maar ze worden mooi wat dikker richting de flanken, dus ik heb niet het idee dat ze niet meer drachtig zouden zijn..
Fotsy schreef:Oh Cynthia wat leuk zo spelen en ja opeens wat gevoelig, blijft eigenaardig nu het zo droog is en dan mok
MaritB schreef:Haha Cynthia, wil je meer foto's?
Anders kom ik jullie opzoeken 

Fotsy schreef:weet iemand wanneer de op nog eens wordt aangepast, ik moet steeds in mijn gsm in 2017 gaan zoeken wanneer ze nu weeral zijn uitgerekend

En ze lopen maar 6 dagen voor op Fi! Of is het nog babybuik van dit jaar?
(is er vorig jaar niet van gekomen, helaas..)
Gaat hard hè, 3 jaar en drachtig, het is als de dag van gisteren dat mijn droom in vervulling ging toen mijn kleine valkmerrietje geboren werd 
in dit topic!! Ik kan beter niet langskomen denk ik 
Cynthia82 schreef:Hé Buuf (Diane), volgend jaar kom ik weer op kraamvisite hoor(is er vorig jaar niet van gekomen, helaas..)
Cynthia82 schreef:Gaat hard hè, 3 jaar en drachtig, het is als de dag van gisteren dat mijn droom in vervulling ging toen mijn kleine valkmerrietje geboren werd
ik heb een lichte voorkeur voor een hengst. Maar merrie Is ook welkom.
mijn merrie is alleen maar nog 100 keer wispelturiger dan normaal. Het ene moment staat ze alleen maar om me heen te kletsen (ik heb alle mogelijke hinnikjes ondertussen al gehoord) en het andere moment is ze woest.