[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vulina

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:11

Nee haha, helaas niet. Ik laat het nu maar rusten, en hoop dat ze zich bedenkt :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:14

En anders komt er echt nog wel een keer wat leuks op je pad :(:)

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:16

Oeps,had ik mis begrepen Vulina,sorry. Spijtig. :(:)

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:17

Precies :j Meestal, vlot nadat je een fijn paard hebt gekocht, komt zo'n paard dan alsnog weer te koop :')

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 13:28

Kimthirs......mooie combi hoor!!

Milan_Lover....balen dat de scan niet lukte, snap dat je zoiets niet verwacht als je te scannen gaat!

Ceasar....Leuk, die van mij loopt ook nog gewoon onder het zadel en gaan binnenkort ons L2 debuut maken. Kwa rijden merk ik nog niet zo veel alleen mijn zadel begint nu wat te schuiven merk ik.

Esther28...Dat is toch al een aardig buikje!

MaritB....Knappe merrie heb je daar hoor!!

Mooney...Dat is lastig inderdaad als er een van de drie eigenlijk meer kan hebben qua eten dan de rest.

Vulina...Dat is balen, wie weet komen ze er nog op terug!

Wat een leuke buikfoto's komen er al voorbij zeg. Ga er vanavond ook maar eens een maken...
Als je merrie stres ondervind van het scannen en je zeker weet dat ze drachtig is zou ik hem misschien ook gewoon overslaan. Die van is eigenlijk vrij relaxed onder alles en ondergaat het gewoon maar lijkt het.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 15:19

Hinte knappe dikke buikjes hoor, mag je fier op zijn

Oh oeps vulina maar er komt vast en zeker wel nog iets op je pad dan

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:10

Hinte wat heb jij onwijs leuke ponys staan!

Pepper is nu 4.5 maand drachtig,133 dagen.
Ik heb zo een vermoeden dat ze nog dikker zal worden dan wat ze dit jaar was.

Afbeelding

Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:19

Erg knappe ponys zef hinte!
Pepper krijgt ook al een buikje inowa! Prachtige schimmel

Mijne word steeds meer een kreng. Gok op een hengstveulen , dit is toch niet normaal :') ze viel ook steigerend aan :wow: gelukkig kan er met een stalwand tussen niks gebeuren!
(We hebben nieuwe pensionpony)
Afbeelding

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:40

oei, die kijkt boos kabayo.. hormoontjes??
leuke foto's zijn er allemaal voorbij gekomen! prachtige paardjes allemaal, daar moeten wel mooie veulens uit komen.

qua naam zijn wij er nog lang niet uit. Ik weet ook nog niet het stamboek.. bij NRPS zal het met een E moeten beginnen en KWPN met een M.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:47

Kabayo schreef:
Erg knappe ponys zef hinte!
Pepper krijgt ook al een buikje inowa! Prachtige schimmel

Mijne word steeds meer een kreng. Gok op een hengstveulen , dit is toch niet normaal :') ze viel ook steigerend aan :wow: gelukkig kan er met een stalwand tussen niks gebeuren!
(We hebben nieuwe pensionpony)
[ [url=m/IdCfu9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooohhh die is t tegenovergestelde van mijne..die is van heks naar ikvindalleslief gegaan. Kan je ah gedrag van je merrie merken wat t geslacht gaat worden? Dan wordt t bij mij een merrie :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:02

Hinte, wat zijn ze leuk <3

Kabayo, zo dan.... Verkeerde been uit bed gestapt? :')

Mag ik even blij doen?? :o :D
De aanstaande papa van mijn veulentjes was voor de helft al mijn eigendom, maar vanaf vandaag is hij volledig van mij <3
Ondanks dat we hem al een jaar hebben, voelt het nu pas "echt" <3

Afbeelding

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:03

Gefeliciteerd Linda! Mooie Habbie!

Ik ga proberen morgen even bij te lezen. Ben nog steeds in afwachting, volgende week donderdag of vrijdag scannen! Morgen eerst naar de keuring met haar dus al vroeg vertrekken. :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:12

Wauw die is prachtig Linda! Gefeliciteerd

Jaa ze is met het verkeerde been uit bed gestapt := erg last van hormoontjes

Esther , meestal als merries lief worden is het een merrie en als ze des duivels zijn een hengst haha. Uitzonderingen zijn er natuurlijk ook. Mijn moeders paard valt je ook altijd aan , maar tijdens de dracht echt erg lief en aanhankelijk , is een merrie geworden :)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:13

gefeliciteerd Linda, hij ziet er ook geen puppy meer uit

kabayo jeetje, euh hengst :? mijn ervaring is hoe bitcher, merrie, hoe liever, hengst

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:15

Kanayo, nou ik hoop het heel erg!! Mijn merries zijn uitzonderlijk lief! De bonte was dat vorige dracht ook, maar dat was toch een hengstje. Ik hoop nu wel op een merrietje stiekem.. :=

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:16

Ooh nou hopelijk gaat die vlieger hier ook op. Ik heb een zwarte merrie besteld :D

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:17

Hallo, mag ik ook meepraten? :D
Ik heb, als het goed is, twee merries drachtig.
Eén Appaloosa merrie van El Capone en één KWPN merrie van Ceasar ter Linden. :) Ik moet ze nog een keer ter controle laten scannen, maar ze worden mooi wat dikker richting de flanken, dus ik heb niet het idee dat ze niet meer drachtig zouden zijn..
Voor beide merries hun eerste veulen, in het verleden heb ik wel meer veulens gefokt, ik geloof 15, waarvan maar 3 hengstjes. *D
Nu heb ik het liefst ook weer merries, dus ik ben benieuwd! :P

Linda, gefeliciteerd! Hij is leuk!! :j

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:19

Ik hoop dat jullie een merrie krijgen! Ik wil wel graag een hengst. Wij hebben 5 paarden gefokt en allemaal merries. Wil nu wel wat anders haha

Welkom! SparklingApp

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 21:37

Bij mijn oudste merrie was ze de eerste 2 drachten erg lief, waren hengstjes, de laatste keer was ze meer een bitch, was een merrie. Dolly was de vorige keer zich onwijs als een hengst aan het gedragen, mijn andere merrie dekken, brullen etc. Dat werd een merrieveulen :?
Datzelfde gedrag laat ze nu weer zien.
Achterlijke pony's..

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:00

Whahahahaha ooohhh..naja nog 7.4 maanden afwachten dan maar..

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 22:32

Fotsy schreef:
Oh Cynthia wat leuk zo spelen en ja opeens wat gevoelig, blijft eigenaardig nu het zo droog is en dan mok

Het is meer zonnebrand dan mok eigenlijk. Het gekke is dat Dais dr neus verbrandt, maar haar kootholtes niet en Fiore dr kootholtes wel en haar neus niet 8)7

MaritB schreef:
Haha Cynthia, wil je meer foto's? :P

Zeker! :)) Anders kom ik jullie opzoeken :D

Wat een leuk overzicht zo, Marije! :)
Knappe pony's heb je toch!

Polleman, wat een fantastisch nieuws!! Toch nog gelukt op het laatste moment!! *\%/* *\%/*

Kabayo, wat een prachtige combi weer voor 2018. Dat jaar doe ik helaas niet mee -O-
Misschien 2019 weer met Fiore, maar ik denk dat ik wacht tot LaVie 3 jaar is en ze dan samen gaan, dus dat wordt dan 2020. Dat klinkt echt futuristisch ver -O-

Fotsy schreef:
weet iemand wanneer de op nog eens wordt aangepast, ik moet steeds in mijn gsm in 2017 gaan zoeken wanneer ze nu weeral zijn uitgerekend :o

De OP van 2016 is ook nooit meer bijgewerkt. LaVie staat er niet eens in -O-

Knolselder, wát een knap ventje ! <3

Jeetje, Aniek, wat zijn die van jou al bol!! :wow: En ze lopen maar 6 dagen voor op Fi! Of is het nog babybuik van dit jaar?

Hé Buuf (Diane), volgend jaar kom ik weer op kraamvisite hoor :) (is er vorig jaar niet van gekomen, helaas..)

Mooie bijleespost, Inowa! En thanks voor je compliment over Fi :o Gaat hard hè, 3 jaar en drachtig, het is als de dag van gisteren dat mijn droom in vervulling ging toen mijn kleine valkmerrietje geboren werd :D

Rowan, wat is Spook een leuk ding!!

O mijn god..... nog meer foto's van de (één na) mooiste valk ;) in dit topic!! Ik kan beter niet langskomen denk ik <3

Zo, kabayo, wat een schatje }:)

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:02

Cynthia82 schreef:
Hé Buuf (Diane), volgend jaar kom ik weer op kraamvisite hoor :) (is er vorig jaar niet van gekomen, helaas..)

Jaa gezellig! Ik hoop echt dat ze bevalt voor mijn examens (begin april) en mijn bruiloft (eind april)

Cynthia82 schreef:
Gaat hard hè, 3 jaar en drachtig, het is als de dag van gisteren dat mijn droom in vervulling ging toen mijn kleine valkmerrietje geboren werd :D

Ik zie je nog in de armen van je vriendin springen. Zat live mee te kijken. Onvergetelijke en alleszeggende reactie. Was mooi.

Mijn zo gewenste valkmerrie met blauwe ogen a.k.a. zebrapion is/zijn op dit moment een valkhengst en een vosmerrie met blauwe ogen. Beide anderhalf. Dus die combi is in mijn hoofd al gemaakt voor over een paar jaar.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:26

Dan krijg ik een merrie want Harmony is zo ontzettend lief :) ik heb een lichte voorkeur voor een hengst. Maar merrie Is ook welkom.

Welkom Sparklingapp, mijne is ook drachtig van Ceasar :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:29

Dan krijg ik een hermafrodiet denk ik _O- mijn merrie is alleen maar nog 100 keer wispelturiger dan normaal. Het ene moment staat ze alleen maar om me heen te kletsen (ik heb alle mogelijke hinnikjes ondertussen al gehoord) en het andere moment is ze woest.
Al lijkt ze eindelijk wat te bekomen van de hormonen, de eerste twee maanden was echt veel tot 10 tellen. Een en al stress, ze gaf zichzelf zowat om het uur een halve hartaanval.

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:39

Lastig he, die Mood-swings