Kitzbi: succes dinsdag, duim voor je!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Silke had er vorig jaar echt een handje aan, die deed het er om. En onze hackney die afgelopen najaar bij Neon in de wei stond ging er ook met regelmaat op die manier uit, om dan zijn avondeten al naar binnen te werken (bak op stal was al gevuld).

) Ook zie je af en toe in haar lies een flinke bult heen en weer glijden.... Zoooo coowl
Die van Donna is beduidend een stuk rustiger! Ik heb hem al een poosje niet gevoeld, maar gelukkig voelt mijn zusje altijd op het goede moment dus voelt zij Donna haar veulen regelmatig
(daarintegen voelt zij die van Izz een stuk minder) We worden steeds nieuwschieriger naar het spul
Kannie wachten... Diane_Basje schreef:inowa schreef:voor zover ik weet heeft presca geen twitter....
Mijn pony's wel! Haha. Vriendlief heeft voor beide pony's een eigen twitteraccount aangemaakt. Voor mijn ruin voor grappige, gekke tweets en voor Rosa om followers op de hoogte te houden van de dracht. Echt té grappig af en toe.
Nog 100 en dan mag het veilig komen!! Izz dus morgen 230 dagen