Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krackertje schreef:Hier wordt nog steeds gewaakt. Zabine is nu 2 dagen over maar makt nog geen aanstalten. Het uier is nog hetzelfde gebleven.
Ze is niet fit meer, 2 dagen geleden was ze zo moe dat ze voorover is gevallen met als gevolg een dik voorbeen, echt sneu.
KootMiraDrum schreef:Magic_Ice schreef:Staat er ergens online duidelijk uitgelegd hoe je je cam doorverbinden kan naar pc en internet? ben erg benieuwd maar snap er niets van..
Ik heb zoiets, alleen hangen er 3 stekkertjes aan. Geel voor het videobeeld en geluid ineen, wit voor geloof ik alleen het geluid (wil ik niet gebruiken) en rood gaat met een adapter op het stroom.
Die van mij hebben ingebouwde microfoon, had voor mij niet gehoeven, want ik zet het geluid uit.
Dan een dazzle zoals ik een paar dagen geleden beschreef (ik heb de witte Dazzle 100)
Dazzle is usb, die gaat je laptop/compu in. Heb je gewoon Windows (ik niet) dan kun je de software van de Dazzle installeren, die zet dan je beeld om in video). Enige gaatje van de Dazzle wat ik gebruik is de gele, daar gaat de kabel in die van camera naar Dazzle loopt.
Een laptop/compu met internet (Vent heeft op de boerderij Wifi geregeld.
Dan moet je nog een account aanmaken bij bv ustream.tv. Door de geinstalleerde software zou het dan moeten lukken, ik heb als extra UStream Producer geinstalleerd, waardoor het nu met de Mac's ook lukt. Zelfs met mijn iPhone kan ik streamen en kijken.