Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die kan of wil de hele dag wel eten

echt helemaal leuk.
ik kan echt niet meer wachten en we moeten nog 49 dagen 
Dus er komen volgend jaar als het goed is 2 beebs.
Vienna heeft ook een schattig koppie 

Ik heb volgens mij de scans op 18 en 42 dagen en 100, 200 en 300 dagen genoemd als mijlpaal. 320 dagen vind ik ook weer een mijlpaal, dan wordt het veulen als levensvatbaar beschouwd.
voor fleurtje. Alles goed gegaan met het verhuizen van het veulen?
En wat vond meneer ervan, had hij ook nog gegokt wanneer het zou komen?
)
gezien de uier
maar volgens mij (en papieren) zwartbont... nouja, je gokt maar 
dat is nu toch je zorgenkind he 

ach ja zie je naam en denk gelijk ik heb dus geen mazzel
En
ze begint nu toch te groeien, ook haar uier wel. Als je de foto van gister en die van een maand eerder naast elkaar ziet zie je toch wel verschil. 

En ik was echt kapot van dat stukkie naar sjanty lopen en jasje uitdoen, heb nog en halfuur op het bankje buiten zitten kijken
frenia schreef:nicole: die meneer vond dat het vast nog veel langer ging durengezien de uier
maar bij navraag bleek dat hij enkel een shet ruintje heeft en nog nooit gefokt heeft
Bij die merries in het bos heb ik er ook nog even onder gekeken, maar daar zie je echt nog niks aan.frenia schreef:sjoert: site bekeken! eerste foto is wel creepy joh! wat een oog
verder écht héél erg mooi in elkaar gezet en pràchtige foto's!

allemaal! 
alsof ik zo al niet gestresst genoeg ga zijn!
)

frenia schreef:sjoert: oh maar ik vind het ook een hele mooie foto hoor, had zelf alleen een andere gekozen als startfoto

Sjoert schreef:frenia schreef:sjoert: oh maar ik vind het ook een hele mooie foto hoor, had zelf alleen een andere gekozen als startfoto
Ik hou wel van indringende foto's
En het verschil tussen bruin en zwart is soms heel moeilijk te zien.
Helemaal niet als het mijn eigen merrie zou zijn die moest bevallen. Maar als iemand er dan toch niet bij kan zijn is het wel een vertrouwd idee dat er iemand op let die er bij woont.

Hoewel we wel twijfels hadden, maar dat kon ook door de zon komen. Maar na dat bruine veulen wisten we het zeker.